11 Reacties
2 jaar geleden
Mijn zoontje heeft precies hetzelfde sinds 2 a 3 dagen. Gisteren getempt 36,2. Warmer aangekleed en raam dicht gedaan, daarna sliep hij weer door
2 jaar geleden
Onze zoon heeft ook altijd een lage temperatuur, hebben wij zelf ook dus nooit echt wat achter gezocht. In de winter krijgt hij wat extra laagjes en hij draagt nu een romper en 2.2 tog slaapzak in slaapkamer van 25 graden 🥸
2 jaar geleden
Nou normaal is ze dus gewoon tussen de 36.8 en 37.4 snachts en draagt ze met deze temperaturen alleen een romper met korte mouw en broek pyjama en een 0.5 tog slaapzak. Ze wordt dus echt huilend wakker, zo sneu 😪 heb het idee dat het komt doordat haar boventandjes doorkomen ipv koorts🤷♀️
2 jaar geleden
Reactie op Aeterna
Ik denk dat het kan zijn dat ze zodanig veel energie nodig heeft voor vb. d ...
T komt door de koemelkallergietest.. 2e keer zat er koemelk in en sindsdien is ze ziekjes. Ze was aan de beterhand maar toen gaven ze dr op de opvang roomkaas -.- voor nu hopen dat ze snel hersteld!
2 jaar geleden
Reactie op Mara21
Suffe vraag misschien, maar hoe weten jullie die gemiddelde temperaturen zo ...
Haha ik heb nogal een pittige eerste tijd met mn dochter gehad en heb haar hierdoor ook vaak moeten temperaturen vandaar dat ik weet wat normaal voor haar is. Maar ze voelt ook echt koud aan met 35.8 😊
2 jaar geleden
Reactie op Mara21
Ah, vandaar. Wat heftig, zeg. Ik hoop dat jullie zorgen gauw minder zijn! S ...
Nou ik ook! Ging goed hoor maar de provocatietest voor de koemelk is verplicht anders wordt het recept niet verlengd haha. En dat van de opvang was gewoon dom van ze 😅 gaat nu alweer een stuk beter. Ze heeft 2 nachten weer doorgeslapen!