15 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad in week 4. Het schijnt je baarmoeder te zijn die oprekt. Het zijn spannende weken maar de kans dat het allemaal goed zit is vele malen groter dan dat er iets mis is. Je hebt er geen invloed op dus probeer het (voor zo ver het lukt) het een beetje los te laten. Succes 😊!

4 jaar geleden

Reactie op Mjfbronkhorst

Ik heb dit ook gehad in week 4. Het schijnt je baarmoeder te zijn die oprek ...
Heel erg bedankt voor je antwoord. Ben heel blij dat ik deze app gedownload heb!

4 jaar geleden

Reactie op SharonaM

Heel erg bedankt voor je antwoord. Ben heel blij dat ik deze app gedownload ...
Graag gedaan.. We moeten elkaar maar door deze wacht weken heen slepen! 😊 Die onzekerheid hoort erbij!

4 jaar geleden

Ja super herkenbaar! Ik heb dit sinds de bevruchting. Hierdoor vermoedde ik al dat ik zwanger was voordat ik de test kon doen. Ben nu 6 weken het begint nu wat af te nemen.

4 jaar geleden

Reactie op Leruit

Ja super herkenbaar! Ik heb dit sinds de bevruchting. Hierdoor vermoedde ik ...
Ja schrok er echt van gisteren avond. Bij ons eerste kindje wist ik t pas na 5 en halve week. Dus denk dat ik dat toen gewoon gemist hebt. Mijn man zag aan mijn borsten dat ik zwanger was 😂

4 jaar geleden

Ik ben nu 5 weken en 4 dagen en al 2 weken hevige onderbuikpijn zoals jij... soms hevige krampen en steken zelfs.. we kunnen maar hopen dat het vruchtje zich goed vasthecht. Kersenpitkussen helpt en een aftelkalender voor de 1ste gynaecoloogafspraak maken 🤗

4 jaar geleden

Herkenbaar! Ik ben nu 5 weken als het goed is en ook zeurende krampen in onderbuik sinds ik eigenlijk ongesteld had moeten worden. Verloskundige zei mij dat het te maken kan hebben met innesteling en het oprekken van je baarmoeder. Zenuwslopende weken tot die eerste echo 🙄 Maar niet teveel mee bezig zijn en afwachten. Misschien helpt een kruik? Succes meid

4 jaar geleden

Reactie op Anke4646

Ik ben nu 5 weken en 4 dagen en al 2 weken hevige onderbuikpijn zoals jij.. ...
Ja maak ook gebruik van een lekkere warme kruik. Echt laag is het inderdaad, bij mijn schaam bot. Ook stelt het me wel wat gerust wanneer ik jullie verhalen lees moet ik bekennen hoor.

4 jaar geleden

Ik ga ongeveer gelijk op met je. Ik heb al sinds de innesteling bandenpijn.. de ene keer erger dan de andere keer. Blijkbaar hoort het er ook allemaal bij.. Hopelijk zwakt het nog af bij je!

4 jaar geleden

Ik ben 4+4w en heb precies hetzelfde! Wilde daarom al rond zoeken op dit forum of het herkenbaar is, ja dus.. gelukkig maar, want ik maakte me ook al zorgen omdat het ook op menstruatie pijn lijkt en dat dan weer een symptoom van miskraam kan zijn 😕

4 jaar geleden

Ik ben nu 4+2 en ook ik heb hier last van.. net zoals jij maak ik me ook zorgen maar ik lees dat het normaal is, wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben.

4 jaar geleden

Hadden jullie dit ook al toen je nog geen vier weken was? Ik heb namelijk wel erge krampen die snachts erger zijn, maar ben pas donderdag 4 weken.. ook mijn borsten zijn behoorlijk gevoelig.

4 jaar geleden

Bij mij het zelfde! Vind het ook erg spannend daardoor! Ik ben ook heel blij dat je in deze app kan lezen wat iedereen door maakt.

4 jaar geleden

Reactie op LMuit

Hadden jullie dit ook al toen je nog geen vier weken was? Ik heb namelijk w ...
Ja, ik had het ook al voor 4 weken. Borsten waren ook heel gevoelig! Ben nu 6 weken en nu verschilt het per dag hoe gevoelig m'n borsten zijn. Ze zijn ook al iets gegroeid (ben ik niet per se blij mee want ik heb al een flinke cup, maarja)

4 jaar geleden

Reactie op Leruit

Ja, ik had het ook al voor 4 weken. Borsten waren ook heel gevoelig! Ben nu ...
Oké! Dankjewel voor je reactie 😊