24 Reacties

één jaar geleden

Reactie op wave

Joh, mensen zeggen vaak dat het prima gaat maar je moet de mensen de kost g ...
Dat is zeker waar. Zonde dat het nog steeds zo'n taboe is he. We zouden juist samen sterk moeten staan als mama's en elkaar erin moeten steunen. Niet een ander een waardeloos gevoel geven. We doen zeker wat goed voelt voor ons, volgen haar volledig en geven haar wat ze nodig heeft. Alleen dat doen wat voor ons goed voelt loopt niet altijd uit tot het gewenste resultaat haha. Maar ik probeer de laatste tijd al meer de mindset te hebben van go with the flow. Thank you!

één jaar geleden

Inmiddels de ochtenddut aan het weglaten, waardoor het inslapen in de middag een stuk soepeler gaat. Ook de avond gaat nu vaker soepeler. Heel blij mee! Alleen: sinds een paar weken spookt ze in de nacht, en de laatste +-2 weken wordt dit steeds erger. Hierbij is ze echt 2 a 3u aan een stuk wakker en komen we niet erachter wat 'het probleem' is. Ik dacht eerst aan oververmoeid door weglaten ochtenddut, maar haar humeur etc gedurende de dag is juist beter dan daarvoor. Ze doet het heel goed op het nieuwe ritme. Hopelijk gaan de nachten ook snel weer beter, want dit breekt echt op.

één jaar geleden

Reactie op wave

Joh, mensen zeggen vaak dat het prima gaat maar je moet de mensen de kost g ...
jaaa helemaal hier is er altijd iemand bij hem tot hij slaapt.. ELK slaapje, ik heb er maar een chilmoment van gemaakt en voel me niet schuldig dat ik dan even mn mail lees of lig te whatsappem met vriendinnen hij slaapt bij ons in bed en wordt ook regelmatig wakker, ik merk het nauwelijks want hij ligt er gewoon bij. it's not all beer and skittles, maar je houding er tegenover (is het eigenlijk normaal babyslaapgedrag of noem je het 'een probleem) bepaalt toch ook hoe jij er aan toe bent denk ik

één jaar geleden

Reactie op Bougainville

jaaa helemaal hier is er altijd iemand bij hem tot hij slaapt.. ELK slaapje ...
Hier precies jouw situatie. Stiekem vind ik het best gezellig om samen 's ochtends wakker te worden. Hij je aankijkt en 'mama' zegt. Of papa zachtjes wakker aait. ☺️