13 Reacties

4 jaar geleden

Van ikea, komt het best uit de test van consumentenbond👌

4 jaar geleden

Ook van Ikea, die van +- €90, ben even kwijt hoe die heet.

4 jaar geleden

Ik heb deze gehaald

4 jaar geleden

IKEA!! Maar net wat je eraan uit wil geven. Je hebt m al voor €40,- de KRUMMELUR. Die kwam vorig jaar als beste uit de test nu zeggen ze de HIMLAVALV 3D maar die is €120,- Wij hebben nog geen aerosleep daar wij niet weten of het een buikslapertje gaat worden. Maar die kun je altijd bijhalen, want die leg je als soort van topper op het matras.

4 jaar geleden

Ik heb toevallig van t weekend bij de Ikea de Himlavalv gekocht. Die kwam als beste uit de test bij de Consumentenbond

4 jaar geleden

Reactie op KimS1988

Ik heb toevallig van t weekend bij de Ikea de Himlavalv gekocht. Die kwam a ...
Wij ook! En alle hele dure matrassen die we geadviseerd kregen bij Babypark kwamen helemaal niet zo goed uit de test. Dus het is de moeite waard om echt even naar onderzoeken en ervaringen te kijken ipv alleen af te gaan op winkeladvies. Veel succes met de keuze!

4 jaar geleden

Hier de Ikea krummelur

4 jaar geleden

Aerosleep Matras Evolution Pack

4 jaar geleden

Ik ben dus helemaal geen fan van de ikea matrassen 🥲🤭 komen idd beste uit de test maar ik vind ze persoonlijk echt niet fijn aanvoelen. Ook had ik n matras op t oog van 13 cm dik en die van de ikea zijn veel dunner. Maar door alle testen ga je wel weer twijfelen 🥲 heel vervelend

4 jaar geleden

Reactie op Kaaj1256

Ik ben dus helemaal geen fan van de ikea matrassen 🥲🤭 komen idd beste uit ...
Let goed op wat qua dikte in je ledikant mag. Wij hebben een ledikant van kidsmill en daar staat een grote sticker in met dat je matras max 12cm mag zijn.

4 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Let goed op wat qua dikte in je ledikant mag. Wij hebben een ledikant van k ...
13 of 15 is de max had ik opgezocht. Weet zo even niet welke vd twee haha

4 jaar geleden

IKEA Pelleplut is volgens Consumentenbond beste koop (dus beste prijs-kwaliteitverhouding). IKEA Himlavalv beste getest, maar niet goedkoop. Wij hebben deze gekocht.