37 Reacties

één jaar geleden

Reactie op AnoniemMT

Is er misschien al iemand die een leertoren in gebruik heeft en er tevreden ...
Wij hebben die van ete tete, die je ook kunt gebruiken als tafeltje met bankje. Groooot succes, hij zit er ook vaak aan te kleuren of te snacken!

één jaar geleden

Bedankt voor jullie tips!

één jaar geleden

Hier is de Ette tete leertoren (om te bouwen tot zitje) gisteravond geleverd! Ik ben zo blij ermee, ik hoop echt dat ik dan m’n handen iets meer vrij heb met koken. Het Ette tete klimrek is hier een enorme hit dus de leertoren hopelijk ook 😅

één jaar geleden

https://www.bol.com/nl/p/leertoren-montessori-leertoren-keukenhulp-keukentoren-leertoren-peuters-stabiel/9300000043131486?referrer=socialshare_pdp_androidapp Deze bevalt ons heel erg goed! Onze dochter van 17 maanden kan er zelf op en af.

één jaar geleden

Reactie op Rupsje nooitgenoeg

https://www.bol.com/nl/p/leertoren-montessori-leertoren-keukenhulp-keukento ...
Ziet er goed uit. Moet je deze zelf inelkaar zette ??😅

één jaar geleden

Reactie op September21Baby

Ziet er goed uit. Moet je deze zelf inelkaar zette ??😅
Volgens mij niet eens!

één jaar geleden

Reactie op Rupsje nooitgenoeg

Volgens mij niet eens!
Jawel deze heb ik! Zelf in elkaar zetten maar is zo gedaan. Wat meer werk is dat je hem moet lakken aangezien hij onbehandeld komt en daardoor snel smerig wordt.

één jaar geleden

Wij hebben de ikeahack gemaakt. Sinds hij kan staan gaat hij er al in en klimt er nu zelf op. Zodra we in de keukenstaan schuift hij hem al richting aanrecht.

één jaar geleden

Hier ook de ikea-hack gemaakt. Vind hem wel wat smal met in/uitklimmen, maar verder prima.

één jaar geleden

Reactie op Izzy94

Hier ook de ikea-hack gemaakt. Vind hem wel wat smal met in/uitklimmen, maa ...
Leuk heb hem precies zo gemaakt ook! Vind hem zelf ook wat krap waardoor ze niet echt de neiging heeft er zelf op te klimmen. Ik vraag me af of dat achterste latje er misschien beter af kan zodat ze er gewoon op kan. Misschien ietsje minder veilig, maar als ze goed stabiel kunnen staan zie ik er niet per se de gevaren van in? Altijd erbij blijven dat natuurlijk wel. Zijn er mensen hier die dit ook gedaan hebben, en bevalt dat?

één jaar geleden

Reactie op Pippa_

Leuk heb hem precies zo gemaakt ook! Vind hem zelf ook wat krap waardoor z ...
Ja precies, dat latje eraf zou al meer ruimte geven. Ben ik ook benieuwd naar.

één jaar geleden

Reactie op Pippa_

Leuk heb hem precies zo gemaakt ook! Vind hem zelf ook wat krap waardoor z ...
Ik heb zonder dat achterste latje, en m'n zoon van 08-2021 is 1x via de voorkant eruit gekukeld, was hij wel jonger, 14 maanden. En vd week verstapte hij zich en viel via de achterkant. Verder gaat het heel goed en gebruik hem sinds 11 maanden en altijd zonder dat latje.

één jaar geleden

Wij hebben uiteindelijk de Ette tete leertoren gekocht. Ons zoontje had direct door hoe hij erop moest klimmen en vindt het prachtig, maar hij klom ook direct door de aanrecht op! Dat hadden we niet verwacht 🙈

één jaar geleden

Reactie op Pippa_

Leuk heb hem precies zo gemaakt ook! Vind hem zelf ook wat krap waardoor z ...
Wij hebben een riempje met clipje van een oude weekendtas doorgeknipt en met een tacker vastgeniet aan het hout. Dan doen we hem steeds open en dicht. Je kan ook een oude (leren) riem gebruiken en die met spijkers oid vastmaken in het hout.

één jaar geleden

Reactie op LavS

Wij hebben een riempje met clipje van een oude weekendtas doorgeknipt en me ...
Wat een goed idee! Ik ga zoiets zeker proberen

één jaar geleden

Reactie op Pippa_

Leuk heb hem precies zo gemaakt ook! Vind hem zelf ook wat krap waardoor z ...
Latje er nooit op gehad en dreumes kan er prima zelf op klimmen. We hebben wel een kettinkje hangen aan de achterkant, hij is 1 keer bijna gevallen maar werd tegengehouden door het kettinkje!

één jaar geleden

Hier ook de Ikea-hack. Topding, wordt dagelijks gebruikt. Klimt er zelf op en af. Snap wel dat het wellicht wat smal oogt, maar hier nog geen issue. De uitdaging van het erin klimmen is denk ik onderdeel van de fun.