3 Reacties

2 jaar geleden

Een beker met een foto? Iets van gezond snackje voor de andere kindjes? Ook heel nieuwsgierig waarom jullie naar kdv gaan wij overwegen dit ook als ze ouder is.

2 jaar geleden

Iets wat de gastouder samen met de kinderen kan doen/gebruiken! Een leuk spelletje, knutselsspullen of leuk speelgoed wat ze nog niet heeft. Je zou ook een schilderijtje met handje/voetje en een foto met bedankt erbij kunnen doen o.i.d.

2 jaar geleden

Reactie op Pippa90

Een beker met een foto? Iets van gezond snackje voor de andere kindjes? Oo ...
Ik werkte eerst onregelmatig dus moest wel voor een gastouder kiezen, daarnaast woonde ze achter mij. Tijdens mijn zwangerschap is ze 2 dorpen verderop gaan wonen en ik heb net ander werk gekregen met redelijk vaste dagen. Ze was pas ziek en toen had ik geen vervanging, was een heel gedoe om oppas te vinden. Daarbij heb ik een probleem bij vrije dagen/ vakantie en dat gaf me stress, zeker nu ik in mei ergens anders ga werken en daar voor 100% inzet wil gaan, als ik dan opeens geen opvang heb... Allemaal factoren die ons hebben doen besluiten over te stappen al vind ik het nog steeds echt kut. Het lekker rommelen en meedraaien in het gezin heeft nog steeds zeker voorkeur maar ja, het zij zo en geeft hopelijk rust. Waarom willen jullie hier nu voor kiezen?