13 Reacties

2 jaar geleden

Hier doen houten (gekleurde) blokjes het heel goed! Wij hebben deze sensory blokjes.

2 jaar geleden

Reactie op mejuffrouw_Linda

Hier doen houten (gekleurde) blokjes het heel goed! Wij hebben deze sensory ...
jaaa die vind ik zelf nog wel leuk, enorm ontspannend!

2 jaar geleden

Reactie op mejuffrouw_Linda

Hier doen houten (gekleurde) blokjes het heel goed! Wij hebben deze sensory ...
Hier ook een super hit! Ze raakt er maar niet op uitgekeken. Houten puzzels zijn hier ook favoriet. En boekjes.

2 jaar geleden

Reactie op EvaBritt

Hier ook een super hit! Ze raakt er maar niet op uitgekeken. Houten puzzels ...
Wat voor puzzels heb je? En boekjes zijn hier sowieso favoriet. Vind ik zelf ook erg leuk. Het boek ‘katten sparen’ is favoriet momenteel.

2 jaar geleden

Deze blokken zijn een groot succes

2 jaar geleden

Boekjes zijn hier altijd goed, maar momenteel is iemand die voor klimrek speelt favoriet Die blokken ga ik ook naar kijken, zien we tof uit. Eerste zelf gekozen boekje is "Sophie Pop-up Kiekeboe". Ik sloeg hem open in Babypark en hij moest mee 🤷 is een heel leuk popup boekje

2 jaar geleden

Als ze in haar stoel zit te wachten op haar eten, dan geef ik haar nu altijd een inlegpuzzel met zo van die dopjes aan. Heel leuk om haar ermee de pincetgreep te zien oefenen. Verder gaat het wel nog snel de mond in haha Xylofoon met hamertje heeft ze ook ontdekt. Kleren doet het voor 1 of andere reden ook heel goed. Ze zat op de grond naast haar wasmand (met vuile was 😅 ) en was zeker een half uur zoet met alles uit te laden en vast te nemen.

2 jaar geleden

Hier op het moment ook houten blokken. Ik zet het emmertje met blokken naast haar. Ze vindt het leuk om ze er zelf uit te pakken en het gaat uiterwaard nog in haar mond. Ze kan zich hier ‘lang’ mee vermaken.

2 jaar geleden

Reactie op Momo96

Wat voor puzzels heb je? En boekjes zijn hier sowieso favoriet. Vind ik ze ...
We hebben een houten puzzel met stukjes met zo’n knopje erop zodat ze ze goed kan pakken.

2 jaar geleden

De favoriet is hier al heel lang de mushie stapeltoren. Hoe simpel kan het zijn. Met de bakjes op de grond slaan, tegen elkaar slaan, omgooien, mee in het zwembad. Vtech draai en wiebelrups doet het ook goed met wat meer muziek en een lampje

2 jaar geleden

Mijn zoontje is inmiddels ook uitgekeken op de meeste dingen van zijn speelgoed. Hij vindt het fantastisch om gewoon met een lepel te spelen, een bakje, een bekertje, een bakspatel, een pan, etc.

2 jaar geleden

Ik heb toevallig dit net via marktplaats opgehaald

2 jaar geleden

Speeltafel en de kubus is van little dutch