We merken dat onze zoon een beetje uit zijn speelgoed is gegroeid. We hebben alleen wat speelgoed vanaf kleine baby af aan en nu een loopwagen.
Wat is leuk speelgoed om nu aan te schaffen?
En als tweede vraag, wat gaat leuk worden rond een jaar of iets ouder om alvast op de lijst te zetten voor verjaardag?
Boekjes zijn hier altijd goed, maar momenteel is iemand die voor klimrek speelt favoriet
Die blokken ga ik ook naar kijken, zien we tof uit.
Eerste zelf gekozen boekje is "Sophie Pop-up Kiekeboe". Ik sloeg hem open in Babypark en hij moest mee 🤷 is een heel leuk popup boekje
Als ze in haar stoel zit te wachten op haar eten, dan geef ik haar nu altijd een inlegpuzzel met zo van die dopjes aan. Heel leuk om haar ermee de pincetgreep te zien oefenen. Verder gaat het wel nog snel de mond in haha
Xylofoon met hamertje heeft ze ook ontdekt.
Kleren doet het voor 1 of andere reden ook heel goed. Ze zat op de grond naast haar wasmand (met vuile was 😅 ) en was zeker een half uur zoet met alles uit te laden en vast te nemen.
Hier op het moment ook houten blokken. Ik zet het emmertje met blokken naast haar. Ze vindt het leuk om ze er zelf uit te pakken en het gaat uiterwaard nog in haar mond. Ze kan zich hier ‘lang’ mee vermaken.
De favoriet is hier al heel lang de mushie stapeltoren. Hoe simpel kan het zijn. Met de bakjes op de grond slaan, tegen elkaar slaan, omgooien, mee in het zwembad.
Vtech draai en wiebelrups doet het ook goed met wat meer muziek en een lampje
Mijn zoontje is inmiddels ook uitgekeken op de meeste dingen van zijn speelgoed. Hij vindt het fantastisch om gewoon met een lepel te spelen, een bakje, een bekertje, een bakspatel, een pan, etc.