11 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben het speelgoed van Lovevery. We rouleren het om het interessant te houden. En vandaag is ons klimrek (Pikler driehoek) binnen gekomen met glijbaan. Het is echt een grote hit. Je kan ook zelf speelgoed maken, op Instagram zijn veel voorbeelden.

één jaar geleden

Ons zoontje is dol op de stapelbakjes van Muchie, Mega bloks (soort van duplo). Lekker bouwen, en de bakjes stapelen en in en uit elkaar halen. Een simpele bal vindt hij ook geweldig! Als ik merk dat hij uitgespeeld is biedt ik iets anders aan, of ga ik gezellig bij ‘m op de grond zitten en meespelen. Meestal is hij mij na een poosje samen spelen ook zo weer vergeten 🤣

één jaar geleden

Een bibliotheek kaart is hier een uitkomst. Gratis tot 18 jaar! Lekker 2x per week saampjes erheen. Moet ik zeggen dat hij wel bij ons op loopafstand is en dus wat makkelijker om erheen te gaan😅

één jaar geleden

Wij hebben een ballebak in huis waar ben gek op is. Hij heeft een "computer" waar hij gisteren de halve dag mee bezig was. Ohwee als je hem stoorde terwijl hij aan het "werk" was. Precies zijn vader 🤣🙈. En verder heeft hij een speelhoek met ikeatrapkast waar hij zelf speelgoed kan pakken en opruimen. Grote hit. Het leukst vindt hij het opruimen van zijn blokkenkar blokken. Die vindt mama dan weer in diverse lades en in d'r primo vormenstoof 🤣.

één jaar geleden

Hier gaat alles 'ope' en 'dich' 😂 beste speelgoed ever Koffertjes, papieren tasjes, dozen. Alles wat ope en dich kan en waar je dingen in kan doen 🤷 het liefst de afstandsbediening 🙄

één jaar geleden

Houten blokken en autobaan/rollerbaan van little dutch is hier een succes.

één jaar geleden

Wij hebben een ballenbak met compartimenten erbij waardoor t een soort hindernisbaan word met een Wobbel erbij Hele dag gaat ze overal overheen en onderdoor en de ballen vliegen om je oren😂😂😂🤪🤪🤪🤪 En de hondjes.... de hele dag gooit ze ballen en speeltjes door het huis die de honden dan weer terugbrengen

één jaar geleden

Reactie op lucia morena

Wij hebben een ballenbak met compartimenten erbij waardoor t een soort hind ...
Klinkt leuk! Mag ik vragen waar je de ballenbak vandaan hebt?

één jaar geleden

Ik heb ook een ballenbak gewoon een opblaasbare, tentje en heel veel ballen 2e hands gekocht

één jaar geleden

Hier is de knikker/ballenbaan favoriet. Of gewoon blokjes momenteel.

één jaar geleden

Klimrek