35 Reacties

2 jaar geleden

https://www.orchideeenhoeve.nl/ Heel erg leuk!

2 jaar geleden

Kinderboerderij zwemmen tuincentrum om visjes te kijken enzo

2 jaar geleden

Hier in de buurt is een heel grote speeltuin waar ook een zandbak en babyschommel etc zijn. Misschien ook bij jou in de buurt? Naar een strandje met wat zand en water? Kinderboerderij? Of bedoel je wat grotere uitstapjes?

2 jaar geleden

Reactie op Anouksurf

Hier in de buurt is een heel grote speeltuin waar ook een zandbak en babysc ...
gewoon van alles, ik ben soms een beetje inspiratieloos, dus alles buiten de deur is welkom 馃槉馃槈

2 jaar geleden

Monkey town achtig speeltuinen. Tot 12 maanden gratis toegang en ouders ook gratis.

2 jaar geleden

Wij hebben sinds 2 weken een abonnement van de safaripark beekse bergen. Dat is bij ons in de buurt, andere dierentuin kan natuurlijk ook. Onze dochter geniet er ontzettend van als we daar rondwandelen en naar de dieren kijken.

2 jaar geleden

Wij zijn vorige week naar een theater stuk voor baby's geweest! Een beetje baby TV in het echt 馃榿 in Belgi毛 is er een theater huis die enkel zo'n dingen doet (De Spiegel).

2 jaar geleden

Wij zijn laatst naar de apenheul geweest, was echt top!

2 jaar geleden

De babyspa en de Apenheul en de kinderboerderij. Binnenkort gaan we naar dierenpark Amersfoort. Ook wil ik de monkeytown in de buurt nog even uitproberen.

2 jaar geleden

Wij gaan 茅茅n keer per week naar spelinloop (wordt hier bij het consultatiebureau georganiseerd), heel laagdrempelig en leuk voor je baby om met andere kinderen (en ander speelgoed) te spelen!

2 jaar geleden

Ballorig, monkeytown en kinderboerderijen!

2 jaar geleden

Wij zijn een tijdje terug in een Vlindertuin geweest, was erg leuk. Meer standaard inderdaad de kinderboerderij en speeltuintjes beginnen nu ook leuk te worden.

2 jaar geleden

Ballorig, monkeytown en kinderboerderijen!
Echt? Nu al? Leek me zo vroeg

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Echt? Nu al? Leek me zo vroeg
Nee joh, wanneer je kindje kan kruipen etc is ballorig echt leuk, de Ballenbak, en het baby gedeelte kunnen ze lekker vrij rondkruipen/klimmen enzo. Ik raad wel aan om dan vroeg te gaan ivm niet te veel andere kinderen! En de kinderboerderij vind m'n zoontje de babygeitjes heel leuk, we zetten hem gewoon in de wei en hij heeft de tijd van z'n leven 馃ぃ, hij aait ze ook echt hanahha.

2 jaar geleden

Nee joh, wanneer je kindje kan kruipen etc is ballorig echt leuk, de Ballen ...
Met klimmen bedoel ik natuurlijk gewoon over de matten/kussens omhoog kruipen enzo, niet echt klimmen hahahaahha

2 jaar geleden

Nee joh, wanneer je kindje kan kruipen etc is ballorig echt leuk, de Ballen ...
Nou dan gaan we toch maar eens in Veenendaal een kijkje nemen

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Nou dan gaan we toch maar eens in Veenendaal een kijkje nemen
Zou ik zeker doen, misschien is het wel een succes. Veel plezier alvast!

2 jaar geleden

Zou ik zeker doen, misschien is het wel een succes. Veel plezier alvast!
Hij vindt het geweldig 馃槀

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Hij vindt het geweldig 馃槀
Hahahahha heeeel leuk om te horen 馃槏! Waar zijn jullie heen geweest?

2 jaar geleden

Hahahahha heeeel leuk om te horen 馃槏! Waar zijn jullie heen geweest?
Naar Ballorig Veenendaal, dat is bij mij in de buurt. Flint in Ballorig: Flint helemaal happy, overal kindjes en ballen en alles is zacht en lekker glad. Je kan overal heen en overal aan zitten En overal trapjes waar je op kan Flint!!! Doe normaal je bent 9 maanden 馃檲 ik hielp 1 keer voor de grap... Had ik nooit moeten doen馃檲馃槀