40 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Lou-ann21
Wat een geweldige foto😂
😂 die brilletjes zijn van izipizi echt te goed
2 jaar geleden
Deze van Zara is ook top trouwens! Wel erg warm
https://www.zara.com/nl/nl/share/-p00248554.html?utm_campaign=productShare&utm_medium=mobile_sharing_iOS&utm_source=red_social_movil&v1=112927982
2 jaar geleden
Hoe doen jullie dat eigenlijk met jasje / berenpakje in de wagen?
Ben had vandaag een lange mouwen romper met lange mouwen truitje, tricot broekje en dikke sokken aan. Ging met hem wandelen en dan ligt hij op een fleecedeken die aan beide zijden over hem heen geslagen wordt en de voetenzak van de wagen (dun). Nog voor dat ik 3 min buiten ben trapt hij die fleece deken geheel van hem af en houdt hij alleen de bovenkant nog vast voor het vasthouden 🤣. Hij ligt dan dus in alleen zijn kleertjes onder die voetenzak die nog best wel openstaat ook, is meer een windshield. Hij blijft wel goed op temp. Na 2.5 uur buiten was hij nog lekker warm, zelfs warme handjes 🥰. (Foto is na 2.5 uur buiten lopen, buiten genomen).
2 jaar geleden
Ik heb n berenpakje van de H&M. Vind die echt fijn! Toen ze maatje 56 niet meer paste. Heb ik eentje via Vinted gekocht. Zo goed als nieuw en voor maar €1,50! Echt niet normaal. Meteen maatje 68 gehaald. Zodat ze er wat langer is past
2 jaar geleden
Reactie op Cooltjuh
Hoe doen jullie dat eigenlijk met jasje / berenpakje in de wagen?
Ben had ...
Wat ontzettend schattig 🥺, ik doe lange mouwen romper, truitje, jasje maar meestal berenpakje en dan voetenzak. Hij is dan altijd lekker op temperatuur! Als ik alleen voetenzak zou doen is t te koud, ik had vandaag dus zn jasje aan ipv berenpakje en hij voelde na 1,5 uur dus wat frisjes.. ik heb al een berenpakje besteld! Hopelijk is t wat
2 jaar geleden
Reactie op Lou-ann21
Wat ontzettend schattig 🥺, ik doe lange mouwen romper, truitje, jasje maar ...
Conclusie mijn zoon lijkt op zijn vader 🤣🤣🤣.wik in een veel te heet bed slapen maar buiten in zo min mogelijk rondlopen 😅. Mijn vriend loopt vrijwel altijd en dan ook echt vrijwel altijd in een korte mouwen shirt met kortemouwen blouse buiten 🙃. Ja zelfs als het vriest. Enige uitzondering is als we gaan treinen, dan doet hij toch maar een jas aan, vanwege de toch op stations.