33 Reacties

5 jaar geleden

Asos heeft leuke jurken!

5 jaar geleden

Ik heb er onlangs 4 gekocht in de asos! Ik vind ze heel mooi .

5 jaar geleden

ByHilke, SweetJewellery, Hipvoordeheb, disino fashion 🤗

5 jaar geleden

ASOS! Ik heb deze besteld tijdje geleden.

5 jaar geleden

About You heeft ook heel veel. Ik heb gisteren 750 jurken (positiekleding) doorgescrolld en kwam tot €800 (inclusief nog een enkel ander kledingstuk). Dus moet nog even goed selectief gaan zijn haha. Maar ben ook wel van plan vooral jurkjes te dragen omdat het lekker zomer is als wij op knappen staan. Vriendinnetje ook doorgestuurd te beoordeling en die zei ook direct: oh wat is er veel, wist ik niet.

5 jaar geleden

Ik heb er een paar besteld bij Bonprix ook heel leuk!

5 jaar geleden

Ik heb deze bij prenatal gekocht vorige week. Niet duur en zit heerlijk! Verschillende kleuren/printjes te krijgen.

5 jaar geleden

Ik heb deze bij prenatal gekocht vorige week. Niet duur en zit heerlijk! Verschillende kleuren/printjes te krijgen.

5 jaar geleden

Ik heb echt zo’n chille gekocht in t winkeltje van mijn vriendin. Niet goedkoop maar zit zooo fijn, van een soort hydrofiel achtige stof waar ik tot t einde in kan groeien 👌🏻

5 jaar geleden

Reactie op LavS

ASOS! Ik heb deze besteld tijdje geleden.
Ik vind deze echt super leuk! Kan alleen niet inschatten hoe lang hij is omdat er alleen productfoto's (geen foto met model) zijn... Hoe valt deze bij jou ongeveer?

5 jaar geleden

Ik heb echt zo’n chille gekocht in t winkeltje van mijn vriendin. Niet goed ...
Oohh heel leuk! Heeft ze ook een webshop? Of van welk merk is die? 😍

5 jaar geleden

Lidl shop heeft op zijn tijd ook hele leuke items!

5 jaar geleden

Asos heel leuk en soms bij Miss Guided. En ik bestel ook gewoon normale collectie bij H&M & Zara.

5 jaar geleden

Die van seraphine zijn prachtig ❤️

5 jaar geleden

Reactie op Drmplt

Wauw zeg dat wel. Wat een mooie avondjurken ook. Ben nog op zoek naar een mooie jurk voor een bruiloft. 🥰

5 jaar geleden

Reactie op Drmplt

Wel prijzig om enkele maanden van te genieten

5 jaar geleden

Ik koop nu veel van die jurken waar van onder naar boven knoopjes in zitten en een ceintuur in je middel. Die vallen ruim, genoeg ruimte om je buik te laten groeien. Ceintuur zal alleen steeds hoger gaan zitten gok ik zo haha

5 jaar geleden

Reactie op BoysMom1992

Ik heb deze bij prenatal gekocht vorige week. Niet duur en zit heerlijk! Ve ...
Zit hier al een grote voorgevormde buik in ? Ik had laatst 2 besteld daar zat een voorgevormde buik in voor 40 weken ofzo 😅 probleem nu is dat ik gewoon eigen kleding bijna niet meer aan kan maar mijn buik nou ook weer niet zo groot is dat ik alle jurken pas

5 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap had ik van die maxi jurken, die worden dan gewoon wat korter aan het eind van je zwangerschap 😉

5 jaar geleden

Reactie op rosak

Zit hier al een grote voorgevormde buik in ? Ik had laatst 2 besteld daar z ...
Nee hoor zit gewoon strak ☺️ ook geen plooitjes aan de zijkanten