33 Reacties
5 jaar geleden
About You heeft ook heel veel. Ik heb gisteren 750 jurken (positiekleding) doorgescrolld en kwam tot €800 (inclusief nog een enkel ander kledingstuk). Dus moet nog even goed selectief gaan zijn haha. Maar ben ook wel van plan vooral jurkjes te dragen omdat het lekker zomer is als wij op knappen staan.
Vriendinnetje ook doorgestuurd te beoordeling en die zei ook direct: oh wat is er veel, wist ik niet.
5 jaar geleden
Ik heb deze bij prenatal gekocht vorige week. Niet duur en zit heerlijk! Verschillende kleuren/printjes te krijgen.

5 jaar geleden
Ik heb deze bij prenatal gekocht vorige week. Niet duur en zit heerlijk! Verschillende kleuren/printjes te krijgen.

5 jaar geleden
Ik heb echt zo’n chille gekocht in t winkeltje van mijn vriendin. Niet goedkoop maar zit zooo fijn, van een soort hydrofiel achtige stof waar ik tot t einde in kan groeien 👌🏻

5 jaar geleden
Reactie op BoysMom1992
Ik heb deze bij prenatal gekocht vorige week. Niet duur en zit heerlijk! Ve ...

Zit hier al een grote voorgevormde buik in ? Ik had laatst 2 besteld daar zat een voorgevormde buik in voor 40 weken ofzo 😅 probleem nu is dat ik gewoon eigen kleding bijna niet meer aan kan maar mijn buik nou ook weer niet zo groot is dat ik alle jurken pas
5 jaar geleden
Reactie op rosak
Zit hier al een grote voorgevormde buik in ? Ik had laatst 2 besteld daar z ...
Nee hoor zit gewoon strak ☺️ ook geen plooitjes aan de zijkanten