32 Reacties

5 jaar geleden

Volgensmij mag dat indd wel.. alleen smaakt het helaas alles behalve hetzelfde.. maar smaken verschillen.. proberen kan altijd

5 jaar geleden

Hey! Ik eet denk al zo'n 3 jaar vegan. En ook ik heb ineens trek in die producten 🤭 qua leverworst: er is eentje van ah merk. Deze vind ik meer lijken op de plakjes die vroeger altijd op verjaardagen werden uitgedeeld. Die kleintjes van kips zijn wel echt heerlijk als smeerworst. Garden gourmet is niet vegan maar wel Vega (zit ei in). Filet American vind ik die van de vegetarische slager het lekkerst (is wel prijzig; die anderen moet ik nog proberen). Ook hiervan is de kips vegan en garden gourmet Vega. De ah bevat melk. Ik hoop dat je genoeg info hebt! En anders kun je 't altijd vragen!

5 jaar geleden

Ik eet die vega variant ook veel. Ik vind hm heerlijk!

5 jaar geleden

Reactie op Friekjje

Hey! Ik eet denk al zo'n 3 jaar vegan. En ook ik heb ineens trek in die pro ...
Super bedankt voor je uitgebreide uitleg! Ik ga het gewoon proberen dankjewel 🙏

5 jaar geleden

Reactie op Sanne789

Ik eet die vega variant ook veel. Ik vind hm heerlijk!
Ik ga hem proberen ben benieuwd ☺️

5 jaar geleden

Reactie op Rosaliew88

Super bedankt voor je uitgebreide uitleg! Ik ga het gewoon proberen dankjew ...
Graag gedaan! En qua kaas (indien je echt meer vegan producten wilt eten) violife en wilmersburger zijn mijn favoriet. Ah eigenmerk plakken zijn wel oké maar die rasp smelt niet. Dus krijg je gewoon krokante korrels op je lasagne haha. Oh ja, ik ben trouwens zo'n meid die geen kaas lust alleen als het gesmolten is. Maar m'n zus eet wel gewoon een plak kaas op brood.

5 jaar geleden

Mocht je het nou niet lusten: je mag heus wel een broodje met smeerworst af en toe hoor. 😊 Alleen niet elke dag en niet meer dan een portie. Ik eet het af en toe ook, heerlijk!

5 jaar geleden

De kips smeerleverworst in zo'n kuipje is erg lekker en vegan! En qua filet americain heb je die van de vega slager maar ook eentje van AH huismerk, de americain spread, die staat tussen de hummus en borrelhapjes. Die vind ik ook erg lekker.

5 jaar geleden

Hier iemand die vrij veel vega(n) eet en echt al veel geprobeerd heeft! Smaken verschillen, maar mijn tip is de vegan smeer (!) Leverworst van de AH. Die is lekkerder qua structuur dan de gewone en qua smaak echt bijna hetzelfde als de gewone leverworst. De filet Americain vinden wij lekker van de Vegetarische slager, maar ook de bakjes van AH huismerk eet mijn man zo leeg.

5 jaar geleden

Deze dus 🤤 Let wel op dat je hem snel opeet, hij schimmelt na een aantal dagen.

5 jaar geleden

Volgens ZwangerHap mag het!

5 jaar geleden

De vega en vegan producten vind ik altijd tricky. Bij een natuurwinkel weet je zeker dat er geen troep in zit. Maar de vega leverworst van de ah bevat heel veel rotzooi en suiker. Ik zou dat niet eten want ook dat lijkt me niet goed voor de baby.

5 jaar geleden

Garden gourmet tuinkruiden smeerworst is bij mij al jaren favoriet.. en ik ben geen vegetariër ;)

5 jaar geleden

Reactie op Ninaiszwanger

Garden gourmet tuinkruiden smeerworst is bij mij al jaren favoriet.. en ik ...
Daar zit dus best veel troep in..

5 jaar geleden

Ik eet al jaren vega, en vind de vega smeerworst heerlijk.

5 jaar geleden

Reactie op Maio<3

Oh oh.. wat dan precies? Ik zie een aantal dingen staan die ik niet ken.. zijn die dingen schadelijk voor een ongeboren kindje?

5 jaar geleden

Reactie op Maio<3

Vind dit een beetje een non-argument als ik eerlijk mag zijn. Tuurlijk moeten we met z'n allen opletten wat we eten, want onze voeding is de basis voor ons kindje, maar in heel veel andere producten zit ook 'veel troep'. Hoor dit argument zo vaak over vega producten omdat het dan zogenaamd 'namaak producten' zijn, dan is het ineens per definitie niet goed. Vooral gezond verstand gebruiken, dat is het belangrijkste voor iedereen denk ik. Of je nu vega(n) eet of niet.

5 jaar geleden

Ik eet elke dag een beschuit met leverworst, mijn gynaecoloog zegt nuet meer maar 1 beschuitje kan geen kwaad.

5 jaar geleden

Die van kips 😍

5 jaar geleden

Vega filet americain van Smaeck is de enige die naar echte filet smaakt!!!!!