30 Reacties
2 jaar geleden
Same... Prioriteiten veranderen denk ik. Baby gaat voor alles en elke minuut die ik kan slapen wil ik pakken. Levert wel spanningen op inderdaad.
2 jaar geleden
Heel erg herkenbaar! Ook het schuldgevoel. Mijn hoofd is er niet bij, mijn borsten voelen niet seksueel en mijn man vindt me juist heel sexy nu. Wat het nog lastiger maakt omdat ik hem steeds wil afwijzen en dat is voor niemand leuk.
Maar ook dit is een fase. Geef nog bv dus zal echt ooit wel beter worden. Hoop ik. 🙈
2 jaar geleden
Reactie op Joanna1988
Heel erg herkenbaar! Ook het schuldgevoel. Mijn hoofd is er niet bij, mijn ...
Herkenbaar! Ben sinds 2 weken gestopt met bv en hoopte dat ik me weer als de oude zou voelen als het om me borsten gaat, maar dat voelt nog steeds onwennig en ik wijs hem ook steeds af. Ook echt niet leuk voor hem… hoop idd dat dit een fase is en we onszelf snel weer de oude voelen op dit gebied :)
2 jaar geleden
Reactie op EllaBabyNr1
Same... Prioriteiten veranderen denk ik. Baby gaat voor alles en elke minuu ...
Klopt helemaal. Maar soms is mn dochter overdag even weg of logeert ze bij mijn ouders en zijn we lekker samen, maar dan denk ik ook niet joepie laten we het vuurwerk starten haha. Agh ik moet het de tijd geven denk ik
2 jaar geleden
Mijn libido is al 2 jaar niet meer wat het ooit geweest is. Onze eerste dochter is geboren op 31-03-2020 en ik raakte zwanger van mijn tweede dochter toen onze eerste 10 maanden was. Pas 9 maanden na de eerste zwangerschap werd mijn libido weer zoals het ooit was, maar ik raakte dus ook direct weer zwanger. ,(Heel erg gewenst trouwens 😍🥰). Ik had gehoopt dat ik er nu iets sneller "vanaf" zou zijn, maar onze tweede dochter is nu 14 weken en ik moet me er echt toe zetten...Hopelijk nu sneller voorbij dan pas na 9 maanden .. 😅
2 jaar geleden
Ik was de hele zwangerschap niet te remmen en nu is het een beetje drama. Komt bij dat ik een pijnlijk brandend gevoel heb vaak en de dokter niks kan vinden... Ik denk te droog ofzo dus het moet bij mij ook van heel ver komen! En ik telkens ongesteld ben van de minipil dus als ik een keer wel bijna zin heb ben ik wéér ongesteld!!!!
2 jaar geleden
Herkenbaar...exact hetzelfde verhaal.. Hier 'zet ik mijzelf er soms toe aan' en dan wordt het wel opgewerkt maar ik word niet meer uit mijzelf (snel) opgewonden... Schijnen veel vrouwen te hebben en komt uiteindelijk weer goed heb ik gehoord van vriendinnen 😅 Jouw lichaam is ook maandenlang het huis van je kindje geweest en daar is je psyche misschien ook wel op ingesteld.. Vergeet dat niet. Je psyche en lichaam zijn in zorg modus en je leven is zó veranderd nu jullie kindje er is.. Probeer het te omarmen en niet ertegen te vechten want dat levert frustratie op. Ik probeer bewust tijd vrij te maken voor intiem zijn (verder dan knuffel of kus) zodat er bij mij toch gevoel van opwinding wordt opgewerkt. Lukt mij ook niet elke week.. Maar ach. Hopelijk heb je iets aan mijn verhaal en tips😘
2 jaar geleden
Reactie op Amomb
Herkenbaar...exact hetzelfde verhaal.. Hier 'zet ik mijzelf er soms toe aan ...
Bedankt voor je tips! Ik heb exact het zelfde ‘ het uit je zelf opgewonden worden ‘. Om mij heen hebben er nog niet veel vriendinnen al kindjes dus ik ben blij dat je dit zegt.
Communiceren is ook belangrijk gelukkig kan ik dat wel met mn vriend en begrijpt hij de situatie ook wel. Heb sinds mijn bevalling ook veel meer moeite om tot een hoogtepunt te komen. Denk idd dat dat te maken heeft met mn psyche…
2 jaar geleden
Hier juist tegenovergestelde ook. Blij dat mijn vriend en ik onze spark weer terug hebben. Mijn lichaam is alleen niet van mezelf nog alsin voel me moddervet. Dus voor mij wel wat minder. Moet echt afvallen😅
2 jaar geleden
Reactie op Mariamaria93
Hier juist tegenovergestelde ook. Blij dat mijn vriend en ik onze spark wee ...
Zo fijn dat dat in ieder geval terug is! Kwam dat van de een op andere dag? Of geleidelijk? Wij gaan vanaf dinsdag samen personal training doen, hoop dat dat ook bijdraagt aan het beter in me vel voelen want ook ik voel me nog zeker niet sexy haha
2 jaar geleden
Reactie op whitt92
Zo fijn dat dat in ieder geval terug is! Kwam dat van de een op andere dag? ...
Het initiatief kwam van mijn vriend. Tijdens zwangerschap was t 0 en nu ineens volle bak terug. Dus dat gaf mij zo een goed gevoel en voelde fijn om samen die klik weer te hebben dat het nu vaker is dan voor de zwangerschap. Maar vooral omdat hij mij daardoor zelfverzekerd maakte haha.