30 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

Ik was de hele zwangerschap niet te remmen en nu is het een beetje drama. K ...
Off topic: ik ben ook hele tijd ongesteld door minipil. Zwaaaar irritant.

2 jaar geleden

Reactie op Mmmilou

Off topic: ik ben ook hele tijd ongesteld door minipil. Zwaaaar irritant.
echt hè, toch wil ik het nog even de kans geven.. ervaar jij nog meer ongemak? Ik ben 4 jaar niet aan de pil geweest en mijn libido en vochtigheid waren gewoon goed, ik vind het nu 1 drama. Geef geen borstvoeding overigens

2 jaar geleden

Reactie op Raeven

Hier precies het tegenovergestelde...
Hier ook, wil het liefst elke dag🙊 weet niet wat me overkomt want was voor mijn zwangerschap juist anders, dan had ik aan 1 keer in de week genoeg…

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

echt hè, toch wil ik het nog even de kans geven.. ervaar jij nog meer ongem ...
Ik geef ook nog eens borstvoeding maar pff ik vind het echt drama. Wil inderdaad ook doorzetten want hij hoeft maar naar me te kijken en ik ben zwanger. Maar ik merk ook echt dat mijn neerslachtigheid weer toeneemt.

2 jaar geleden

We zijn weer een paar maanden verder en bikj mij is er nog steeds geen verandering. Zijn er mama's die intussen weer 'zin' hebben gekregen? Ik vind het zo erg, zeker voor men vriend. Hij zegt wel dat ik me niet schuldig hoef te voelen, maar toch...

2 jaar geleden

Hallo! Ik had hetzelfde als jullie (zoals te lezen in mijn bericht eerder in dit topic) en heb iets gevonden wat werkt, maar niet zonder risico 😅 Na de bevalling ben ik uiteraard weer begonnen met anticonceptie en dit onderdrukt het libido enorm. Toen ik stopte om zwanger te worden merkte ik na twee weken dat ik ineens een heel hoog libido had. Nu ben ik bij wijze van experiment weer gestopt met de anticonceptie en inderdaad na twee weken was mijn libido weer terug. Helaas heeft mijn vriend problemen met condooms dus denken we na om een knoopje of knipje bij hem te laten zetten. Dit is alleen niet voor stellen die nog meer kinderen wensen. Misschien heeft iemand er wat aan 😊 ik moet zeggen dat ik me zonder anticonceptie lekkerder in mijn vel voel.

2 jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Hallo! Ik had hetzelfde als jullie (zoals te lezen in mijn bericht eerder i ...
Ja, dit had ik ook. We willen inderdaad nog een kind maar willen toch nog een paar maanden wachten om opnieuw te proberen. Nog even geduld dan zeker. Of zo een kalender app gebruiken maar ipv op de vruchtbare dagen wel net te proberen, nu net niet. Maar ik ben nogal onregelmatig zonder anticonceptie dus toch een risico. Toch bedankt voor de tip!

2 jaar geleden

Reactie op Jolyjop93

We zijn weer een paar maanden verder en bikj mij is er nog steeds geen vera ...
Voor mij is het wel verandert. Mijn libido is terug gekomen. In mijn geval hielp stoppen met borstvoeding enorm. Verder ook gewoon geplande seks gedaan en dat heeft ook wat geholpen.

2 jaar geleden

Reactie op Jolyjop93

We zijn weer een paar maanden verder en bikj mij is er nog steeds geen vera ...
Bij mij ook nog steeds niet. Een enkele keer 1 x per maand 😅 krijg ik even een opleving en denk ik ja kom maar door, maar het gevoel van ‘zin hebben in sex’ is bij mij gewoon verdwenen terwijl mijn libido echt goed was altijd. Ik baal er heel erg van. Ben overigens nooit meer aan de anticonceptie gegaan, dus dat kan ik ook niet de schuld geven…

2 jaar geleden

Heel bekend. Je bent zo lichamelijk bezig met je kindje dat je lichaam verzadigd is van aanraking. Alleen wil je man ook nog, op zijn minst, een knuffel. Wat kan helpen is hem vragen om je overdag meer te knuffelen, aaien, kussen in het voorbijgaan. Sensualiteit en intimiteit kan enorm helpen met je libido.