Hoi,
Ik maak me zorgen en voel me er alleen in.
Sinds de zwangerschap heb ik mijn libido nooit meer terug gekregen. Er is me ooit uitgelegd dat je lichaam een soort verzadiging heeft als je met je kindje knuffelt etc, maar dit is echt niet oké. Ik denk er niet aan ik voel de sparkle niet om het te doen en als het dan gebeurt dan moet er ook veel voor gebeuren wil ik er van kunnen genieten. Ik merk ook dat ik bijna niet meer normaal kan ontspannen tijdens de daad en tot een hoogtepunt komen is ook bijna niet meer aan de orde. Mogelijk doordat ik dus totaal niet ontspannen ben en/of kan genieten.
Pffff de huisarts kon ook niet bepaald iets betekenen. Ben zo benieuwd of ik hier niet alleen in sta, voel me zo vervelend hierdoor en alsof ik de enige ben die dit heeft. Dat je sks leven veranderd snap ik… maar dat je libido je in de steek laat terwijl ik ook niet eens aan de pil ben…. Vraag me ook af of dit nog wel goed komt :( ben ondertussen 14 maanden verder namelijk.
Oja alle tips mbt , tijd maken voor elkaar, aanrakingen en intimiteit op andere manier etc alles al geprobeerd.
Sorry voor t lange verhaal