7 Reacties
2 jaar geleden
Hi, ik heb de cursus net afgerond! Ik vond het een hele fijne cursus die je vertrouwen en rust geeft juist als het inderdaad anders gaat dan je verwacht, of anders dan je vaak hoort hoe het zou moeten gaan (schema's, wakkertijden etc). Veel (vanuit wetenschappelijk onderzoek) eerlijke info over wat normaal slaapgedrag is voor baby's (en waarom), waardoor je met meer vertrouwen je eigen unieke kindje kunt volgen ipv strakkere regels en schema's. Haar adviezen zijn ook altijd vanuit het idee dat je je kindje niet hoeft te laten huilen om meer rust te creeeren rondom het slapen, dus mocht je dat aanspreken dan past de cursus waarschijnlijk ook goed bij je. Je kunt haar ook persoonlijk advies vragen en zo is het hier gelukt om ons kindje in zijn eigen ledikantje te laten slapen overdag :)
2 jaar geleden
Ik ben er nu mee bezig! Vind t suuuuper interessant en t is inderdaad wel gericht op natuurlijke vorm van ouderschap! Ik heb er zeker wat aan, mijn kindje is niet een enorm moeilijke slaper maar met haar tips en adviezen heb ik wel meer los kunnen laten en wat meer rust kunnen vinden in de dutjes. Doet me enorm goed dit