14 Reacties
2 jaar geleden
Hij geniet van kusjes krijgen en geeft ze soms ook zelf, vindt het fijn om geknuffeld te worden, hij is heel blij om ons te zien en maakt duidelijk dat hij naar ons toe wil, houdt van grapjes maken met glunderoogjes, hij deelt heel veel, vertrouwt op ons en als wij eerst iets proeven/hij durft dan ook. Hij roept ons ook of kijkt verwachtingsvol of we komen. Kortom: we merken heel erg dat hij net zoveel van ons houdt als wij van hem! 🥰
2 jaar geleden
Reactie op Linnnepin
Hij geniet van kusjes krijgen en geeft ze soms ook zelf, vindt het fijn om ...
Hier precies hetzelfde. Mijn man omschrijft het wel als hij weet dat we bij hem horen en hij bij ons. Hij lacht om onze grapjes en doet gek met ons. Kijkt of wij wel kijken en in de buurt zijn. Geeft soms kusjes of scheetkusjes. Kan je echt aan kruipen na een dag werken van ik heb je heel erg gemist. Als ik hem op til legt hij z’n arm op mn schouder van dit is mijn mama en hier ben ik.
2 jaar geleden
Ons zoontje zet zijn voorhoofdje tegen ons voorhoofd en gaat dan heen en weer en lacht er dan heel lief bij, beetje zo neusjeneusje idee.
Daarbij laat die graag alles even zien wat die vast heeft en slaat een blije gil uit als we tegen hem kletsen of veelste enthousiast hem complimentjes geven.
Ook legt hij vaak heel kort zijn handje even op je arm of gezicht.
2 jaar geleden
Hier helaas niet echt van de knuffels behalve als hij moe of ziek is. Maar wat hij wel doet is gek doen en dan kijken of ik kijk. En dan ga ik heel hard lachen en dan lacht hij ook 🥰 dus ons aan het lachen maken.
2 jaar geleden
Ons dochter geeft mij bijna iedere ochtend, nadat ze me heeft wakker gemaakt ☺️, een kus! En als haar vader vraagt om een kus, komt ze die zelfs vanuit de andere kant vd kamer, brengen!
Vandaag heeft ze voor t eerst ook met me ‘gedeeld’. Ze was komkommer aan het eten en bracht het naar mijn mond 🥰
2 jaar geleden
Als er veel volk is en als ze moegespeeld is met iedereen vind ik het stiekem heel leuk dat ze bij mij haar rust komt opzoeken. Na op iedereen zijn schoot te zitten (wat ze ook heel leuk vind hoor, lachen en spelen) wilt ze op het einde enkel naar mama 🥰😁 smelt mijn hartje toch altijd van 🤭🤭
2 jaar geleden
- Als ik haar uit haar ledikant ga halen staat ze al recht en krijg ik die liefste, grootste, schattigste lach. Dan aai ik haar hoofdje en dan houdt ze me vast en drukt haar hoofd lekker in mijn buik
- als we zeggen mama / papa kusje dan geeft ze ons een dikke natte kus
- paar weken terug vroege miskraam gehad en toen stonden mama en papa met haar op de arm te huilen. Toen gaf ze uit zichzelf ons om de beurt kusjes
- als ze met blokjes, stapelbeker of knuffeltje speelt, krijg ik ook altijd een blokje, bekertje of knuffel
- tijdens de fles doet ze haar hoofd vaak naar achter en kijkt me dan heel lief aan terwijl ze verder drinkt. Ik geef dan altijd een kusje op haar voorhoofd en vervolgens doet ze het nog een paar keer.
Ze knuffelt ook met haar net gekregen knuffelpop maar die wordt vaak een paar seconden later weer bruut aan de kant gegooid.
Laatst was papa een beetje aan het pesten en gaf mij een lepeltje yoghurt ipv aan haar. We hadden de hoofden tegen elkaar en toen papa het weer deed besloot ze om tegelijkertijd met mij van de lepel te happen…
Ik heb echt zo’n onwijs lief kind, kan haar wel plat knuffelen van liefde 💕