11 Reacties
2 jaar geleden
Ik wilde hem ook halen voor m'n zoontjes eerste verjaardag, maar er stonden een aantal recensies dat het niet heel stevig was. Toen heb ik het maar gelaten, aangezien ik een kleine sloper heb, met redelijk wat kracht af en toe hahaha.
2 jaar geleden
Ik heb voor ons dochtertje ook gekeken naar een werkbankje. Veel is vanaf 3 jaar. Deze kleine versie kwam ik tegen, is vanaf 10 maanden: https://www.trycobaby.com/tryco/nl/houten-speelgoed/113-tryco-wooden-table-workbench-8720289390501.html
2 jaar geleden
Ik wilde hem ook halen voor m'n zoontjes eerste verjaardag, maar er stonden ...
Zo eentje heb ik ook, haha! Terror noemen wij hem. Nou dat is ook niets en zeker voor dat geld.
2 jaar geleden
Reactie op Kikkerdansje
Ik heb voor ons dochtertje ook gekeken naar een werkbankje. Veel is vanaf 3 ...
Oh inderdaad heel erg leuk! Zal daar is naar kijken, bedankt!!
2 jaar geleden
De werkbank van little dutch die ik op insta zie lijkt me echt voor grotere kinderen. Het jongetje dat er bij staat lijkt zeker wel 3. Zou ik persoonlijk zonde vinden om nu al te kopen.
2 jaar geleden
Reactie op rachellvthart
Zo eentje heb ik ook, haha! Terror noemen wij hem. Nou dat is ook niets en ...
Ja daarom hahahaha zo 1 hebben wij ook. En vooral omdat ze nu nog niet goed weten wat ze er mee moeten, denk ik dat ze het dan eerder slopen dan wat anders 🤣
2 jaar geleden
Bouwblokken, van die grotere, zijn hier wel een succes, vooral als ik het opstapel en hij het kan omgooien of afbreken. En van die autobaantjes waar je boven in de auto zet zodat ie naar beneden gaat, had niet verwacht dat zo'n kleintje dat zo snel onder de knie zou krijgen, maar hier word er heel veel mee gespeeld. Dus misschien ook iets om naar te kijken !
2 jaar geleden
Is voor 1 jaar nog te vroeg. Toevallig heeft mijn oudste hem gekregen toen hij 2 werd en gaat er nu halfjaar later pas echt mee spelen.
Ballenbak was hier bij 1 jaar een succes.