16 Reacties
4 jaar geleden
Zelfde hier... Precies dit meegemaakt wat je beschrijft!! En nu dus.... wéér bloedverlies met zeven weken. Dus heel vervelend, heb ook verloskundige gebeld en die heeft me gestuurd naar echocentrum waar ik maandag ga zien wat het precies is, of het ovulatie is geweest en of de baarmoeder goed leeg is.
4 jaar geleden
Ik denk nog lochia. Het is zo dat het bloed kan verergeren naarmate je meer doet. Dit is zeker het geval bij een keizersnede.. dat het zo wisselend bloedverlies geeft
4 jaar geleden
Reactie op Gloortje
Nu na 8 weken hier ook nog bloedverlies en donderdag echo. Ben benieuwd wat ...
Ja laten we elkaar op de hoogte houden, ik vind het ook spannend. 😕
4 jaar geleden
Reactie op Gloortje
Hoe was het? Is het eigenlijk een inwendige echo?
Inwendige echo, was goed! Wel wat bloed er in maar verder niets. 🙏 Dus dat scheelt
4 jaar geleden
Reactie op Gloortje
Helaas zag ze bij mij bij de uitwendige echo al gelijk dag er nog iets zat. ...
Sterkte! Hoe is het gegaan?
4 jaar geleden
Reactie op MoederMaffiaBaby2
Sterkte! Hoe is het gegaan?
Bij de gynaecoloog wel een inwendige echo en inderdaad placenta van 2 bij 3 cm.. Best groot maar gelukkig wel gewoon weg te branden (met iets chemisch te verwijderen). 1 december staat de kijkoperatie gepland, kwartiertje duurt het en geen gevolgen voor me baarmoeder dus dat valt me allemaal weer mee! Vervelend is het wel...
4 jaar geleden
Ik heb na 9 weken en 2 dagen nog steeds een bloeding. Ik word er onozel van! 😩 Rond 5 weken na de bevalling dacht ik dat het gedaan was, maar het kwam gewoon na 1 dag weer terug. Soms is het rood en best veel, soms is het gewoon bruin. Ik denk niet dat het mijn maandstonden zijn want ik heb geen krampen. Maar het komt er wel meer uit als ik beweeg enzo, zoals met mijn maandstonden.
Ik had normaal op 25 november een afspraak bij de gynaecoloog staan, maar door een Corona besmetting is dat niet door gegaan. Volgende week, 9 december, kan ik dan eindelijk gaan!
Ik en mijn vriend hebben een week geleden wel seks gehad, omdat ik het beu was om te wachten. Het was toen 8 weken na de bevalling. Ik hoop dat dat geen kwaad kon.