4 Reacties

2 jaar geleden

Via marktplaats hebben we een loopkarretje van de IKEA gehaald, je kan de wielen stroever afstellen en de beugel in twee standen zetten. Je moet er wel gewicht in zetten dat ze niet omver kukelen. Ze leunt alleen nog wat te veel voorover om er goed achter te kunnen lopen. Qua loopfiets een wishbone bike 3-in-1 van marktplaats gescoord voor haar verjaardag (zijn nieuw belachelijk duur), prachtig ding, maar ze is er nog veel te klein voor (en ze is bovengemiddeld lang). Die zal lang meegaan. Een familielid heeft die van bandits & angels en daar kunnen ze eerder op, maar zijn ze ook eerder uitgegroeid. Totdat ze op de wishbone kan hebben we voor de time being een puckylino gehaald. Stevig ding, de voorwielen kun je ook stroever afstellen, zodat 'ie er niet net je kind vandoor gaat. Daar kan ze nu net aan bij de grond. Ermee lopen is nog wel erg wennen.

2 jaar geleden

Wij hebben die van de Hema. Voor een volgende kopen wij 眉berhaupt geen loopkarretje. Vliegt gevaarlijk door het huis omdat het karretje weinig weegt of je moet het karretje verzwaren..

2 jaar geleden

Het loopkarretje van V tech is echt een aanrader. Je kan de wieltjes op een soort rem zetten waardoor het karretje niet te snel vooruit gaat. Ook vind ik dat hij stevig is waardoor mijn dochtertje zich er aan kan optrekken zonder om te vallen. De extra dingetjes op het karretje (geluiden, draai dingen enz) nodigt de baby ook uit om interesse te hebben in het karretje. Ik moest even wennen aan de kleurigheid van het karretje maar mijn dochter is er helemaal gek op en ik vind het een veilige loopkar.

2 jaar geleden

Wij zijn hier ook fan van de loopkar van V Tech. Is heel stevig en ze sjeest er de hele woonkamer mee door. Hebben ook een houten van Little dutch, die tilt ze gewoon de lucht in. Weegt niks en is onstabiel, dus die zou ik afraden