17 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb de playgym sinds zn geboorte en toevallig gister de eerste playkit binnen gekregen! De gym is echt waanzinnig leuk en ook uitdagend. En ik kocht het ook eerlijk gezegd voor de looks 😅 het is allemaal wat minder plastic en fel en druk.

3 jaar geleden

Ik volg even! Ben wel benieuwd want ik krijg daar ook veel reclame van!

3 jaar geleden

Reactie op steefgerritsen

Ik heb de playgym sinds zn geboorte en toevallig gister de eerste playkit b ...
Hoe vind hij de play kit, of wellicht valt daar nog weinig over te zeggen aangezien je het gisteren pas hebt ontvangen. Wat heeft die playgym ten opzichte van andere babygyms? Is het echt z'n geld waard?

3 jaar geleden

Wij hebben een abonnement lopen bij Lovevery en ik vind het fantastisch! Het speelgoed is goed doordacht per leeftijdsfase en super van kwaliteit. Je krijgt ook een uitgebreid boek met uitleg bij over de ontwikkeling en het speelgoed. Ben ook echt blij dat ik niet meer hoef na te denken wat ik voor mijn dochter moet kopen om haar bezig te houden. Voor ons werkt het dus perfect! 😃👌🏼

3 jaar geleden

Erg blij met de playgym! In het boekje staat precies wat je kunt doen. Heb ook een playkit besteld van Oh My Baby maar dat vond ik helemaal niks. Vol spelfouten en gebruik de speeltjes eigenlijk nauwelijks.

3 jaar geleden

Ik overweeg ook zo'n abonnement maar vind 84 euro per 2 maanden best wel duur.

3 jaar geleden

Reactie op Nancy SC

Hoe vind hij de play kit, of wellicht valt daar nog weinig over te zeggen a ...
Jaa playkit weet ik nog niet goed, hij heeft pas met 2 dingen gespeeld daaruit maar het prikkelde hem wel meteen om het te willen pakken en ontdekken. Qua babygym, ik heb nooit een ander gehad maar alles is goed uitgedacht en heeft een reden dat het er is. Het zet in op specifieke onderdelen van ontwikkeling per keer en je merkt dat mijn zoontje die ook echt doorloopt. Het boekje erbij heeft alle informatie die je nodig hebt, oefeningen etc. Hij raakt niet overprikkeld, kan er echt lang in liggen en zelf spelen!

3 jaar geleden

Reactie op BabyJ2021

Ik overweeg ook zo'n abonnement maar vind 84 euro per 2 maanden best wel du ...
Het is ook een fors bedrag hoor! Ik kocht daarvoor ook best veel speelgoed voor haar en soms speelde ze er niet eens mee. Had het eerst 1 maand geprobeerd en merkte meteen dat ze geïnteresseerd was. Nu heb ik minder speelgoed voor haar maar wel precies de speelgoed wat ze nodig heeft voor haar aandacht en ontwikkeling. Miss zou je ook 1 keer kunnen aanschaffen om te kijken hoe er op gereageerd wordt? 🧐 🤔 ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Sherry1

Het is ook een fors bedrag hoor! Ik kocht daarvoor ook best veel speelgoed ...
Hoef je niet meteen iedere 2 maanden af te nemen? Of kan je het meteen weer stoppen? Vind 't namelijk erg duur, en als de interesse er toch niet blijkt te zijn zou 't zonde zijn om daar vast aan te zitten

3 jaar geleden

Reactie op Nancy SC

Hoef je niet meteen iedere 2 maanden af te nemen? Of kan je het meteen weer ...
Nee, je kan het gewoon voor 1 maand doen en het aankijken. Ze geven alleen korting als je voor meerdere maanden in een keer afneemt. Dat hebben wij dus gedaan na die eerste maand. Je moet het wel op tijd aangeven dat je het dus stop wil zetten mocht het niks zijn voor jullie.

3 jaar geleden

Wij hebben hier een speelkleed van, het is wel ok….maar echt veel en veel te duur voor wat je krijgt….het boeit mijn dochtertje heel eventjes en zij is er snel klaar mee…vlinder van 15 euro vindt ze veel leuker

3 jaar geleden

Het past wel mooi in het interieur 🙃

3 jaar geleden

Hier wel heel erg fan van de babygym ook. Sinds hij 3 weken oud is tot nu (bijna 6 maanden) elke dag gebruikt! Juist omdat je per leeftijdscategorie iets nieuws kan ontdekken is het nooit saai. Wil binnenkort ook een keer zo’n doos bestellen😊

3 jaar geleden

Reactie op Anna2606

Wij hebben hier een speelkleed van, het is wel ok….maar echt veel en veel t ...
Haha same! Hij vindt de muziek doos van 20 euro hier ook leuker. En alle lelijke dingen die mijn moeder meeneemt nog leuker, redelijke miskoop geweest

3 jaar geleden

Hoi! Voor de gene die wel blij zijn met de box. Ik overweeg om zo'n spinning drum (amazon of etsy) los te kopen via Amazon of etsy. Het lijkt me heel leuk, is dat ook zo?

3 jaar geleden

Reactie op Eamve

Hoi! Voor de gene die wel blij zijn met de box. Ik overweeg om zo'n spinnin ...
Wij hebben toch de keuze gemaakt om de box aan te schaffen. En die regenboograd vind hij erg leuk om mee te spelen. Zit namelijk ook een houten bal of iets in, waardoor het geluid maakt als hij er aan draait. Als hij zometeen zelfstandig kan zitten blijft het ook nog erg leuk om aan te draaien

3 jaar geleden

Wij hebben de play gym en daar speelt onze dochter veel mee. Ze blijft hem leuk vinden ondanks dat we hem al een tijd hebben. We hebben nu ook een eerste play kit. Tot nu toe bevalt het goed. Het is wel erg duur voor wat je krijgt. Maar ze lijkt de speeltjes interessant te vinden, vooral het regenboograd, wobbelaar en de tissuedoos.