9 Reacties

2 jaar geleden

sudocreme helpt bij ons dochtertje heel goed

2 jaar geleden

Reactie op DBrouwer

sudocreme helpt bij ons dochtertje heel goed
Dit gebruiken wij ook! Helpt tot nu toe goed, wil alleen iets achter de hand hebben voordat het extreem rood wordt en sudo creme niet meer helpt of minder goed.

2 jaar geleden

Wij hebben de gouden tip gehad maïzena!! Geeft een grote bende maar iets beters heb ik nog niet gevonden

2 jaar geleden

Heilwol! En vaaaaak verschonen, met lauwwater en zacht doekje schoonmaken en goed droogmaken. En even in de blote billen laten spelen werkt ook maar kan wel troep geven ;) Ik gebruik ook weleda billenbalsem, bevalt goed maar bepanten enzo werkt net zo goed. En wij hebben wasbare luiers, dat is wat vriendelijker voor de billen (verschoon wel iets vaker dan bij wegwerp). Maar als wij een x rode billen hebben is t snel weer weg met wat extra opletten.

2 jaar geleden

Reactie op Joanna1988

Heilwol! En vaaaaak verschonen, met lauwwater en zacht doekje schoonmaken e ...
Dankje! En bepanten baby?

2 jaar geleden

Reactie op anouk35

Dankje! En bepanten baby?
Ja gewoon die tube baby zalf idd.

2 jaar geleden

aan de lucht laten drogen dus even lekker uurtje zonder luier (buiten?)

2 jaar geleden

ja, hier heel vaak en heel erg. Regelmatig luier wisselen en iedere wissel goed dik zinkzalf en als het extreem is nog wat maizena erover. Dan is het hier binnen 24u bijna weg!

2 jaar geleden

Mijn zoontje zijn billen waren helemaal kapot bij het krijgen van zijn eerste tandjes. Ik heb tijdelijk naif billendoekjes gebruikt hierna mentho pure talkpoeder erop en als laatste dr. Leenarts billenzalf. Het hielp heel goed en herstelde binnen een week weer. En heel veel in blote billen laten liggen.