13 Reacties
2 jaar geleden
Wasbare luiers! Die hebben veel stevigere en bredere elastieken op rug en buik. Daar gaat geen spuitluier langs.
2 jaar geleden
Ik had hem hier ergens eerder ook al op het forum gezet. Maar wij gebruikten voor de nacht altijd pampers premium protection. Daar lekte ons dochtertje enorm mee door. En daarnaast kreeg ze er uitslag van. Toen ben ik gaan googelen en heb ik het merk Bamboo Nature gevonden. Ik dacht eerst wat zijn dit voor een dunne luiers. Maar ze zijn echt heel erg goed. Ze nemen alles op en we hebben geen doorlek momenten meer. Daarnaast is de uitslag helemaal verdwenen!
2 jaar geleden
Rompertje niet te strak ? Las dat laatst ergens dat de poep dan ook over de rug heen gaat..
Zelf gebruik ik kruidvat merk.. ik heb het nog nooit gehad.. maar lees weer dat veel mensen het met dat merk ook hebben.. ik heb alle 3 me kinderen dat merk gehad .. nooit gebeurt!
2 jaar geleden
Hier gaat het beter sinds we het bovenste randje van de luier naar binnen vouwen (ongeveer 2 cm) op de rug, veel minder problemen met poep die doorloopt naar de rug :)
2 jaar geleden
Reactie op JDonk
Pampers baby dry maat 4 is pas vanaf 9 kg. Zijn dus nog te groot.
Maatje 3 is te klein, vandaar maatje 4.
2 jaar geleden
Reactie op manon52431
Hier gaat het beter sinds we het bovenste randje van de luier naar binnen v ...
Randje omvouwen ook geprobeerd maar zelfs dan gaat het fout helaas…
2 jaar geleden
Onze baby plast ook ontzettend veel. Icm poepluier ging dat ook niet altijd geweldig.
Kruidvat was voor hem helaas niet ideaal toen overgestapt op pampers. Terwijl hij nog in 1 paste gebruikte wij premium protect 2 al. Dit gaat nu al hele tijd goed.
Ik denk dat het vooral zoeken is naar wat er voor jou kindje het beste werkt.
2 jaar geleden
Hier ook wasbare luiers. Nog maar 1 keer een lek en dat was langs zijn billetjes.
Een tip vanuit de wasbare luiers voor 's nachts gebruiken wij wolbroekjes. Die nemen wat vocht op en kan je meerdere nachten na elkaar gebruiken over de pamper. Misschien dat dat ook een goeie investering is voor de wegwerppamper mensen 😉