10 Reacties

één jaar geleden

Wij doen voor de nacht altijd een maatje groter aan, misschien is dat een idee? Ik heb ook wel gehoord dat mensen een grotere maat luier over de luier heen doen. Of een bamboe-inlegger in de luier. Ik denk dat het merk heel specifiek bij de bouw van je kindje past, dus dat het toch echt testen zal zijn. Wij verschonen ook wel eens 's nachts omdat z'n luier anders te vol raakt (is niet ideaal).

één jaar geleden

Ik heb wel eens vaket gehoord dat een luierbroekje evt een oplossing is voor de nacht

één jaar geleden

Misschien is de luier te groot? Ons zoontje is 13 kilo en draagt maat 4. En dat gaat goed. Bij een maat groter sluit de luier niet goed aan bij de beentjes, waardoor hij, net als bij jullie zoontje, gaat lekken.

één jaar geleden

Reactie op TvZ88

Misschien is de luier te groot? Ons zoontje is 13 kilo en draagt maat 4. En ...
Dank voor de tip. Wij hadden eerst maat 4 maar toen ging hij juist lekken aan de bovenzijde en aan de zijkant met urine… de luier zit dan echt bomvol. Vandaar maat 5, dat ging een hele tijd goed..

één jaar geleden

Ik denk ook dat het misschien te groot is.. Ons zoontje weegt ongeveer 11,5 kilo en heeft sinds kort maat 4+ van de etos. Hij lekte met regelmaat snachts door met urine aan de bovenkant. En dacht ook van maat 4 naar 5 te moeten gaan. Maar mw van de etos zei dat dat waarschijnlijk echt te groot zou worden. Nu gaat het prima! Mocht je een pak die nog dicht is en knap, kun je het zo omwisselen in de winkel voor een andere maat.

één jaar geleden

Wij hadden dit probleem ook. Wij gebruiken altijd pampers premium protection, maar zijn nu voor de nacht overgestapt op pampers baby dry. En oppassen dat je de luier niet te laag vastmaakt.

één jaar geleden

Zitten je rompertjes en evt pyjama broekjes los genoeg voor de luier om uit te kunnen zetten? Ik heb van die meegroei rompertjes, ‘s nachts gaan die op de meest grote stand zodat de luier goed uit kan zetten :)

één jaar geleden

Slaapt hij op zijn buik? Wij draaien de luiers in de nacht om en dat scheelt een hoop. Ook hebben we afgelopen week luierbroekjes geprobeerd in de nacht (las ik op internet als tip), maar dat lijkt niet heel erg te helpen.

één jaar geleden

Hier doen we nu een luier met daaroverheen een luierbroekje. Alle andere oplossingen hielpen niet. Nu blijft hij in de nacht goed droog!