28 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb een luierrugzak van Disney en bij ons is de jongste nu 2 en we gebruiken hem nog dagelijks!

5 jaar geleden

Wij hebben een gewone rugtas gebruikt. Nooit wat aan gemist kwa vakjes en dergelijke. :)

5 jaar geleden

Ik kan me een schouder luiertas en zeker van leer niet zo voorstellen. Lijkt me die korte momenten dat je het echt zou dragen, erg zwaar! Een leren tas is van z'n eigen al erg zwaar. Daarom hebben wij voor ene rugtas gekozen die ook mijn vriend prima kan dragen! Of echt een luier tas meer waarde heeft dan een gewone rugzak weet ik niet, eerste kindje😍

5 jaar geleden

Kijk eens op de site van Mozz. Die heeft geweldig mooie luiertassen zowel schouder als rug! Die kan je ook nog later gebruiken als je geen luiers meer gebruikt 😅

5 jaar geleden

Wij hebben de rugtas bijpassend bij de Uppababy Vista kinderwagen. Hoeft natuurlijk helemaal niet bijpassend te zijn, maar een rugtas ipv schoudertas vind ik wel echt een aanrader.

5 jaar geleden

Ik heb de burkely tas. Erg fijn met veel vakjes binnenin en een apart matje voor het verschonen. Ik heb deze gekozen omdat het ook een gewone mooie tas is die je nog lang kunt gebruiken. Bij lange stukken hang ik hem over de kinderwagen. Verder super fijn in gebruik! Nu ook weer voor de tweede

5 jaar geleden

Wij hebben ooit een luiertas gekocht bij de kinderwagen. Heel onhandig en weinig gebruikt. Ik heb een grote toilettas gekocht bij Hema en bewaarde daar matje, luiers en doekjes in. Deze toilet tas deed ik in mijn gewone tas. Fijne is dat je, bijvoorbeeld wanneer je in een restaurant gaat verschonen, je niet een hele tas hoeft mee te sjouwen. Alleen toilet tas onder je arm en gaan. Als we met het gezin op pad gaan gebruiken we nu de Fjallraven rugtas (laptop versie) die heeft een extra vak (waar de toilettas weer in kan ;))

5 jaar geleden

Wij hebben een lequeen van AliExpress gekocht en GEWELDIG! Ook een hele dure die bij de kinderwagen paste gehad, was echt onhandig. Deze Rugtas met vakjes en manier om hem open te laten staan, ideaal!

5 jaar geleden

Reactie op Veertjepeertje

Wij hebben een lequeen van AliExpress gekocht en GEWELDIG! Ook een hele dur ...
Ze zien er echt leuk uit ook, even snel gekeken op de alie App. Goede ervaring mee dus?

5 jaar geleden

Ik twijfel over deze vind hem zo mooi maar weet niet of hij groot genoeg is

5 jaar geleden

In het begin vond ik een luiertas altijd wel heel handig! Daar kun je alles mooi in kwijt. Kleertjes, luiers Later nam ik ook wel gewoon een luieretui mee in een tas.

5 jaar geleden

Reactie op JSY

Ze zien er echt leuk uit ook, even snel gekeken op de alie App. Goede ervar ...
Ja zeker! Wij gebruiken hem nu een jaar en nog steeds fijn! Er begint nu aan de binnenkant wat van de voering los te laten, maar voor de prijs is dat niet gek. Ik ga nu voor baby 2 weer een nieuwe bestellen☺️

5 jaar geleden

Reactie op Jules01

Wij hebben ooit een luiertas gekocht bij de kinderwagen. Heel onhandig en w ...
Dit vind ik een goede tip! Wil liever geen aparte luiertas, maar wel iets zodat we (vriend en ik) makkelijk kunnen wisselen. Zo'n grote toilettas is dan ideaal denk ik! Wat moet/hoort en allemaal in de luiertas/toilettas te zitten? Dan weet ik waar ik rekening mee moet houden qua grootte enzo :)

5 jaar geleden

Reactie op Evanna

Dit vind ik een goede tip! Wil liever geen aparte luiertas, maar wel iets z ...
Wat er allemaal in kan/moet. Luiers, billendoekjes, verschoningsmatje, zakjes om vieze luier in te doen, spuugdoekjes, extra kleertjes, evt. Flesje en voeding. Speeltje... Ach... wat je maar nodig denkt te hebben voor de baby.

5 jaar geleden

Reactie op Evanna

Dit vind ik een goede tip! Wil liever geen aparte luiertas, maar wel iets z ...
Luiers, billenzalf, billendoekjes, hydrofiele doek is voor mij de basis ;) Evt. aangevuld met schoon setje kleertjes, schoon speentje, flesje met toebehoren, slabbetje, zalfje voor het gezicht (zonnebrand/wind-en-weerbalsem), speeltje... Zo gek als je wilt ;)

5 jaar geleden

Hier ook 1 van Aliexpres besteld. Ik heb veel liever een rugtas. Vind de prijzen in Nederland absurd. Terwijl ook hier heel veel van aliexpres komen...vond gister ook een aanbieding op Facebook helemaal geweldig en maar voor 60 euro... terwijl je precies dezelfde op aliexpres koopt voor 15 euro..

5 jaar geleden

Ik raad je aan om een luiertas te nemen die je ook op je rug kan dragen. Zo praktisch als je op reis bent. Ik heb deze voor mijn zoontje en die ga ik weer gebruiken.

5 jaar geleden

Reactie op Fryslan_Boppe_2021

Hier ook 1 van Aliexpres besteld. Ik heb veel liever een rugtas. Vind de pr ...
Die heb ik ook maar dan andere merk en lichtblauw. Heel fijn, vooral op reis en je kan 'm aan de duwstang van de kinderwagen hangen ook prettig.

5 jaar geleden

Reactie op Veertjepeertje

Ja zeker! Wij gebruiken hem nu een jaar en nog steeds fijn! Er begint nu aa ...
Super! Dan ga ik het ook bestellen 😁 Ik zie wel verschillende, verschillend van 10 tot 20 euro.. En ook iets met USB aansluiting ofzo? En extra waterproof lijkt het? Welke hebben jullie precies gedaan?

5 jaar geleden

Reactie op JSY

Super! Dan ga ik het ook bestellen 😁 Ik zie wel verschillende, verschillen ...
Ik had met usb aansluiting maar dat is letterlijk een snoertje wat eruit steekt, slaat nergens op dus die laat ik nu achterwege haha. Extra waterproef etc kan ik mij niet herrineren eerlijk gezegd....