10 Reacties

2 jaar geleden

Brrr krijg overal jeuk

2 jaar geleden

Mag je shampoo bij een kindje van 11 maanden gebruiken?. en welke?

2 jaar geleden

Misschien kan je jouw zus bellen dat zij in het haar van haar dochter kan kijken.. als zij luizen heeft weet je het zeker.. het lijkt wel op een luis, maar op de foto ziet het er groot uit. Is dit ingezoomd? Het ziet eruit als een luis die al lekker aan het zuigen is geweest op een eerdere hoofdhuid.. een luis legt per dag ongeveer vijf eitjes.. ik zou in ieder geval gaan kammen met een luizenkam en checken of je shampoo mag gebruiken.. succes!

2 jaar geleden

Dit is in ieder geval wel een luis ja. Of je shampoo kan gebruiken weet ik niet. Heeft je dochter veel haar? Zo niet denk ik dat de komende dagen kammen met een luizenkammetje voldoende is. Mocht ze wel erg veel haar hebben zou ik advies vragen bij een drogist.

2 jaar geleden

Reactie op Ilona2021🍼

Misschien kan je jouw zus bellen dat zij in het haar van haar dochter kan k ...
Ja is ingezoomd, Indd dit lijkt op een luis die al wat ouder is. Haal straks een kam en vraag info of zij shampoo mag gebruiken. Brrrr 5 per dag jakkes. Hopelijk heeft deze nog niks gelegd. Kun je ze al zien?. Of groeien die eitjes per dag?. Heb haar gevraagd. Ze zegt niks te zien. Maar wel al een tijdje jeuk steeds. Maar vinden niks. Hen gezegd koop een kam en kam boven een a4 papiertje

2 jaar geleden

Reactie op mejuffrouw_Linda

Dit is in ieder geval wel een luis ja. Of je shampoo kan gebruiken weet ik ...
Ja opzich wel, Zal straks een kam kopen.

2 jaar geleden

En vergeet jullie zelf niet 😵‍💫 Vervelende beestjes bah!!!

2 jaar geleden

Reactie op RLY

En vergeet jullie zelf niet 😵‍💫 Vervelende beestjes bah!!!
Ja hou maar op, Heb t als kind zelf wel gehad brrr. Moet er niet teveel aan denken want krijg overal jeuk. Ga nu dagelijks kammen. En in ee gaten houden. Wil nog geen shampoo gebruiken. Misschien valt het mee. Hopelijk was t 1 en heeft t geen eitjes gelegd brrrr

2 jaar geleden

Je kan ook met azijn kammen. Gaan ze ook van dood, weet alleen niet of dat mag met zo'n kleintje.