4 Reacties

één jaar geleden

Deze week: Zelfgemaakte pompoen soep Broodje met hummus en avocado Banana pancakes met spinazie Groente koekjes van courgette/wortel/bloem/ei (ook koud lekker) Paprika en komkommer om te dippen in yoghurt Omelette met groente erdoor Vaak ook een restje van het avondeten, rijst/pasta/couscous wat er dan ook over is.

één jaar geleden

Reactie op Bruin21

Deze week: Zelfgemaakte pompoen soep Broodje met hummus en avocado Banana ...
Zo, klinkt lekker maar ook wel veel moeite! Hier gewoon een boterham. Cracker. Fruit. Rauwkost.

één jaar geleden

Deze week is t hier allemaal makkelijk geweest. Brood in gekke vormen met kaas of worst (normaal smeer boterhammen maar nu was t n keer een gekke twist haha). Dippers voor in de yoghurt of pap zelf eten. Mijn energie is echt 0 nu en alles is een strijd voor mij nu dus ik kies makkelijk maar toch leuk en vaak gezond. Morgen krijgt ze n groentenpannekoek van een van de recepten van eettipsvoorbabys zaterdag krijgt ze soep (kliekjes van vrijdag avond haha dan staat er zelfgemaakte soep op t menu) en zondag gaan we uit lunchen haha. Volgende week hopelijk meer energie en meer ruimte om echt lekkere dingen te maken en dan zal ik wat recepten delen

één jaar geleden

Omelet met een halve geprakte avocado. Plak kaas erop en dichtvouwen als een wrap. De overige stukjes avocado leg ik er zo bij. Havermout, bananen, ei pannenkoek. Daarin doe ik ook nog kaneel en 1 tl bakpoeder. Als dressing pindakaas of yoghurt met beetje honing en wat fruit. Maar vooral gewoon boterhammen met beleg🙈🤭