24 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg! Ben benieuwd.

2 jaar geleden

Een groentehapje, zelf gestoomde groente geprakt met een beetje afgekolfde melk gemixt 🤏

2 jaar geleden

Ik wil voor mijn zoontje bananen pannekoekjes maken. Verder weet ik het ook niet

2 jaar geleden

Ik denk nog steeds: wat hij niet kent mist hij niet. Onze zoon geniet heerlijk van een boterham met boter met visolie van becel. Het op brood iets doen is vooral voor je zelf. Maar zelf ga ik beginnen met avocado spread oid op het moment dat ik het brood ga smeren

2 jaar geleden

Hier is broodje pindakaas de favoriet. Het gaat er in een rap tempo in dus ik hou het voorlopig even zo. Maar ik lees wel graag mee voor inspiratie als ze genoeg heeft van dr good old broodje pinda.

2 jaar geleden

Ik geef mijn dochter de ene dag een boterham met pindakaas, roomboter of ei. Andere dagen wat avocado, zoete aardappel, bananen pannenkoekjes of een eitje. Eigenlijk alles wat ik aanbied gaat er goed in. Op Instagram heb je bijvoorbeeld kleinebuikjesvullen. Die heeft ook veel inspiratie tot voeding.

2 jaar geleden

Hier krijgt ze meestal gewoon een boterham. In het weekend ook banaanpannenkoekjes. Soms wat fruit en kwark erbij. Verder is t niet zo spannend, maar mijn eigen lunch is dat ook niet. 😂

2 jaar geleden

Een boterham met gepureerde aardbeien!

2 jaar geleden

Volg

2 jaar geleden

Geprakte aardbeien, banaan uitgesmeerd, erwtenspread, avocado, naturel humus

2 jaar geleden

Prakje van Zoete aardappel met spinazie

2 jaar geleden

Onze dochter is gek op Bananenpannenkoekjes met een klein beetje gepureerd fruit!

2 jaar geleden

Vanmorgen gelijk brood met geprakte banaan gegeven. Nou mega succes!!!! 😊😊

2 jaar geleden

- Pannenkoekjes met afgekolfde melk, bloem en banaan. Vries ook altijd wat in. - Boterham met boter of pindakaas. - Omelet of ei. Op Instagram kijk ik vaak bij Solid starts, kleine buikjes vullen of andere accounts voor inspiratie. En die hebben ook vaak omelet, pannenkoekjes, gezonde koekjes, enz. Dus die wil ik nu hij het steeds beter kan vasthouden ook maken.

2 jaar geleden

Reactie op lrbntm

Hier is broodje pindakaas de favoriet. Het gaat er in een rap tempo in dus ...
Vraagje, hoe krijgt je dochtertje een boterham met pindakaas naar binnen? Mijn zoontje eet goed zijn boterhammen, maar met pindakaas blijft het kleven aan zijn gehemelte. Het lijkt dan alsof hij zn stukje op heeft doet zn mond open en opeens zie ik 3 stukjes aan zn gehemelte kleven. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op GwendoRic

Vraagje, hoe krijgt je dochtertje een boterham met pindakaas naar binnen? M ...
Gebeurde eerst ook wel eens bij mijn dochtertje. Ik doe boter en pindakaas, maar ze slikt het gewoon helemaal door. Af en toe een paar slokken water tussendoor!

2 jaar geleden

Reactie op GwendoRic

Vraagje, hoe krijgt je dochtertje een boterham met pindakaas naar binnen? M ...
Ik geef het stukje met de pindakaas naar beneden. Of je kan het ook in de zijkant van zijn wang doen

2 jaar geleden

Iemand anders tipte wentelteefje van ei en brood, is hier een hit. Verder smeer ik restjes fruit- of groentehapje op de boterham, avocado, banaan en pindakaas gaan er ook goed in. Komkommer en af en toe een maisvinger ook.

2 jaar geleden

Hoe maken jullie bananen pannenkoekjes?

2 jaar geleden

Reactie op September2109

Hoe maken jullie bananen pannenkoekjes?
Banaan prakken en mengen met ei. Pan goed heet laten worden en dan op een laag vuur bakken