67 Reacties
2 jaar geleden
Mijne kan niet schatter lachen, of wij zijn gewoon niet grappig genoeg 😭
Flesje vasthouden? Amehoela mama, ik ben nog een baby hoor!
Over 2 weken issie een dreumes 😍
2 jaar geleden
Haha geweldige foto! Mijne kan nog niet in een koffer zitten 😜 ook zwaaien boeit hem niet, zeker niet op z'n hoofd staan of echte woordjes zeggen. Kusjes heb ik misschien drie keer gehad en daarna ook niet meer.
2 jaar geleden
Hier onze dame van 10,5 maand slaapt nog steeds niet door, houdt niet zelf haar fles vast en de speen maat wilt ze niet groter. Ook doet ze waar ze zin in heeft en op haar manier
2 jaar geleden
Haha zo herkenbaar die fles niet zelf vasthouden, wat een chill topic 😆
Ted doet het sinds 3 dagen sinds ik van die handvatten gekocht heb voor om de dr brown fles - mocht iemand er iets aan hebben 😜
2 jaar geleden
Reactie op Zij1989
jeetje wat handig ! Stiekem geniet er heel erg van, het enige moment dat ie ...
Ja ik vind m ook dubbel... 😅 In de ochtend zou t chill zijn maar dan heb ik op een werkdag nog maar 1 fles moment met m .... Nee, ik ga m niet kopen 🙈
2 jaar geleden
Mijn dochter kan niet wijzen. Ze begrijpt het concept trouwens wel, want met mijn vinger kan ze wel dingen aanwijzen (misschien leuk om te proberen als je kindje niet kan wijzen). Echte woordjes hebben we nog niet gehoord en klimmen is ze geen ster in. Ze kan ook erg slecht haar geduld bewaren als haar iets niet zint! Maar dat schijnt heel lang te duren, voor ze dat kan. 😅
2 jaar geleden
Reactie op Bloempje89
Ja ik vind m ook dubbel... 😅 In de ochtend zou t chill zijn maar dan heb i ...
Jaaa ook herkenbaar! Wilde het ook voor de ochtend vooral qua tijd, dat is gelukt maar nu wil ie de avondfles ook zelf drinken.
Heb het opgelost door die fles bij ons op bed te geven, dan komt ie lekker tegen me aan liggen als ie hem drinkt en breng ik hem daarna naar zijn eigen bedje ♥️
2 jaar geleden
Ons dochtertje kruipt nog niet.
Gaat nog niet zelf van lig naar zit.
En trekt zich nog nergens aan op.
Ieder kindje ontwikkelend echt op haar of zijn eige tempo😊
Onze oudste liep al rond alle meubels met 10 maanden en deed alles achter elkaar.
Zo zie je maar hoe verschillend kan zijn.
2 jaar geleden
Reactie op Zij1989
jeetje wat handig ! Stiekem geniet er heel erg van, het enige moment dat ie ...
Precies dit!
Laatst had onze dochter zelf haar fles vast maar ze deed hem daarna snel uit haar mond en gaf de fles aan mij. Als ik de fles uit haar mond doe wordt er flink tegengestribbeld! Ik denk dat het voor hun ook echt een rust/ geniet moment is :)
2 jaar geleden
Reactie op KSSBJ
Precies dit!
Laatst had onze dochter zelf haar fles vast maar ze deed hem ...
Daarnaast zegt ze nog geen woordjes en bv blokjes stapelen of voorzichtig torens afbreken zit er nog niet bij. Alles gaat nog met grof geweld. Omgooien of blokjes gooien is toch veel leuker?!