67 Reacties

2 jaar geleden

Na een jaar gewoon snappen dat als ik eten maak.. Ze niet keihard hoeven te krijsen maar gewoon heeeel even geduld moeten hebben 🤯🤣

2 jaar geleden

Kleine man van 10 maanden doet ook nog niet spiegelen, alsmede kruipen of tijgeren. Hij tracht wel, maar daar blijft het wel bij. Hij probeert wel op zijn hoofd te gaan staan, om vervolgens weer om te vallen 😂

2 jaar geleden

Zelf een flesje vasthouden wordt hier pertinent geweigerd😅

2 jaar geleden

Mijne kan niet schatter lachen, of wij zijn gewoon niet grappig genoeg 😭 Flesje vasthouden? Amehoela mama, ik ben nog een baby hoor! Over 2 weken issie een dreumes 😍

2 jaar geleden

Haha geweldige foto! Mijne kan nog niet in een koffer zitten 😜 ook zwaaien boeit hem niet, zeker niet op z'n hoofd staan of echte woordjes zeggen. Kusjes heb ik misschien drie keer gehad en daarna ook niet meer.

2 jaar geleden

Mijne kan nog niet zelfstandig gaan zitten. Wel als ik hem help, dan gaat het makkelijk maar zelf doen ho maar! Hij kruipt nog niet en tijgert met moeite/tegenzin. Wijzen en echt bewust iets zeggen of nadoen doet hij ook nog niet. Bijna 11 maanden

2 jaar geleden

De mijne heeft na een maand nog niet door dat ze zich moet vasthouden na het optrekken. Ze kan wel goed vallen🙈

2 jaar geleden

Wat een fijn topic want ik dacht dat mijn kind een uitzondering was. Want alle voorbeelden zijn zo herkenbaar! En om nog iets toe te voegen… mijn kind kan nog niet zelfstandig in slaap komen. (Soms best vervelend) 💙

2 jaar geleden

Mijnes pakt nog steeds zijn melkfles niet zelf, klapt niet in zijn handen en is lekker eigenwijs en doet alleen wat ie zelf wil. O ja kruipen ook niet!

2 jaar geleden

Hier onze dame van 10,5 maand slaapt nog steeds niet door, houdt niet zelf haar fles vast en de speen maat wilt ze niet groter. Ook doet ze waar ze zin in heeft en op haar manier

2 jaar geleden

Haha zo herkenbaar die fles niet zelf vasthouden, wat een chill topic 😆 Ted doet het sinds 3 dagen sinds ik van die handvatten gekocht heb voor om de dr brown fles - mocht iemand er iets aan hebben 😜

2 jaar geleden

Mijn dochter spiegelt ons ook niet, zwaaien of kusjes geven? Ho maar 😂. Zelf de fles vast houden? Echt niet!

2 jaar geleden

Reactie op steefgerritsen

Haha zo herkenbaar die fles niet zelf vasthouden, wat een chill topic 😆 ...
jeetje wat handig ! Stiekem geniet er heel erg van, het enige moment dat ie nog rustig bij me ligt en friemelt aan mijn handen enzo

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

jeetje wat handig ! Stiekem geniet er heel erg van, het enige moment dat ie ...
Ja ik vind m ook dubbel... 😅 In de ochtend zou t chill zijn maar dan heb ik op een werkdag nog maar 1 fles moment met m .... Nee, ik ga m niet kopen 🙈

2 jaar geleden

Mijn dochter kan niet wijzen. Ze begrijpt het concept trouwens wel, want met mijn vinger kan ze wel dingen aanwijzen (misschien leuk om te proberen als je kindje niet kan wijzen). Echte woordjes hebben we nog niet gehoord en klimmen is ze geen ster in. Ze kan ook erg slecht haar geduld bewaren als haar iets niet zint! Maar dat schijnt heel lang te duren, voor ze dat kan. 😅

2 jaar geleden

Reactie op Bloempje89

Ja ik vind m ook dubbel... 😅 In de ochtend zou t chill zijn maar dan heb i ...
Jaaa ook herkenbaar! Wilde het ook voor de ochtend vooral qua tijd, dat is gelukt maar nu wil ie de avondfles ook zelf drinken. Heb het opgelost door die fles bij ons op bed te geven, dan komt ie lekker tegen me aan liggen als ie hem drinkt en breng ik hem daarna naar zijn eigen bedje ♥️

2 jaar geleden

Ons dochtertje kruipt nog niet. Gaat nog niet zelf van lig naar zit. En trekt zich nog nergens aan op. Ieder kindje ontwikkelend echt op haar of zijn eige tempo😊 Onze oudste liep al rond alle meubels met 10 maanden en deed alles achter elkaar. Zo zie je maar hoe verschillend kan zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

jeetje wat handig ! Stiekem geniet er heel erg van, het enige moment dat ie ...
Precies dit! Laatst had onze dochter zelf haar fles vast maar ze deed hem daarna snel uit haar mond en gaf de fles aan mij. Als ik de fles uit haar mond doe wordt er flink tegengestribbeld! Ik denk dat het voor hun ook echt een rust/ geniet moment is :)

2 jaar geleden

Reactie op KSSBJ

Precies dit! Laatst had onze dochter zelf haar fles vast maar ze deed hem ...
Daarnaast zegt ze nog geen woordjes en bv blokjes stapelen of voorzichtig torens afbreken zit er nog niet bij. Alles gaat nog met grof geweld. Omgooien of blokjes gooien is toch veel leuker?!

2 jaar geleden

Hier een beetje hetzelfde. Grove en fijne motoriek dik oké. Maar woordjes en dingen nadoen doet hij nog niet. Daarnaast weigert hij steevast patatjes eten en heeft hij nog geen enkel tandje. 🤷