67 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op malin23
Zelf een flesje vasthouden wordt hier pertinent geweigerd😅
Hier ook. Sarah is bijna 11 maanden en weigert de fles ook zelf vast te houden. Daarentegen kan ze wel zelf uit de tuitbeker drinken, dus dan zou je denken dat de fles ook wel zou moeten lukken. Maar het zal vast wel een fijn en veilig gevoel geven als wij haar de fles geven
2 jaar geleden
Onze dochter (bijna 11,5 maand) kan niet zelf uit een beker drinken. Ze houdt samen met mij de beker vast, maar zodra ik loslaat, laat zij ook los. Als ik de beker aangeef, gooit ze hem weg. Ook bouwt ze nog niet met blokjes.
2 jaar geleden
Mijn zoontje eet nog steeds niet goed. Gepureerd wel maar in stukjes of brood dat gewoon niet..
2 jaar geleden
Praten? Nope. Nou ja mama soms en bawa ipv papa 🤷 wel gericht brabbelen, maar alleen losse klanken.
Wijzen doet hij ook nog niet, wel het nadoen.
Eten pffff het is goed bij meneer nog volledig borstvoeding krijgt. Op een dag eet hij misschien 2 crackers, likt aan een stuk brood, kauwt op wat fruit en gooit het eruit, en 2 eetlepels avondeten waarvan merendeel er weer uit komt of sowieso op de grond beland 🤷 achja vind de hond niet erg....
Lichamelijk daarentegen, een snelle Jelle.
2 jaar geleden
Jay loopt nog niet. En hopelijk doet ie dat pas eind van het jaar hahaha.
Zegt alleen mama en papa. Sporadisch, als wij het hem voor zeggen.
Drinkt nog minstens 4 flessen overdag.
Eet geen warm avondeten.
Zelf drinken? Wat is dat?
Slaap sinds 4 maanden niet meer door. Sterker nog; wordt minstens 3x wakker om te drinken.
Wijzen? Moeten ze dat al kunnen??
Over een week wordt Jay 1!
2 jaar geleden
Reactie op RLY
Na een jaar gewoon snappen dat als ik eten maak.. Ze niet keihard hoeven te ...
Hier ook zo eentje! Hangry baby noemen we hem, zit ie met zn vuistjes gebald heel boos te roepen 😂 vooral als wij iets eten dat hij niet mag of als het ‘te lang’ duurt
2 jaar geleden
Nog maar 2 tandjes die er pas net door zijn, terwijl ik overal kinderen met al bijv 7 tandjes zie. Bewust mama papa lukt niet. Klappen, wijzen lukt nog niet. Vindt het wel leuk als ik hem help. Kan sinds een week uit zichzelf zitten, kruipen kan hij niet, tijgeren wel.
Vannacht nog een flesje gehad, enige manier om hem stil te krijgen. Eet tot nu toe alleen brood met smeerkaas. Wordt enorm boos als iets niet lukt of als hij iets niet wil.
Verder top baby 😍🤩 16 sept wordt hij 1.
2 jaar geleden
Reactie op Janine van Weert
Ons dochtertje kruipt nog niet.
Gaat nog niet zelf van lig naar zit.
En tre ...
Hier hetzelfde, ze is 11.5 maand. Ze draait wel rondjes op haar billen en rolt naar voorwerpen toe, dus te komt overal waar ze wilt zijn!
2 jaar geleden
Reactie op MomSilver
Wat een fijn topic want ik dacht dat mijn kind een uitzondering was. Want a ...
lukt hier ook niet
ik kan hem echt niet wegleggen en dan vertrekken, moet erbij tot hij slaapt
sowieso wil hij niet in een eigen bedje.. naar bed brengen duurt zeker wel een half uur
ik hoor nog weinig woorden 'da' van dag en dan zwaaien en "mah mah mah mah mah" of 'pah pah pah" dat is t wel
een puntje tand is nu net door
verder gaat t prima 👌, maar inderdaad sommige dingen kosten wat meer moeite
2 jaar geleden
Reactie op Applepie07
Hier hetzelfde, ze is 11.5 maand. Ze draait wel rondjes op haar billen en r ...
Wie weet slaan ze het kruipen wel over!
Genoeg kindjes die niet kruipen maar gelijk gaan lopen, dus dat kan ook nog.
En voorlopig vind ik het wel lekker haha ..hoef niet constant erachter aan te gaan 🤭😂
2 jaar geleden
Hier ook niks van klappen zwaaien etc! Oefenen het al maanden, maar tot nu toe nog zonder succes haha. Het brabbelen begint langzaam aan een beetje te komen als ik mama zeg. Dan zegt ze steeds dadada of nanana. Maar dat is t enige wat me opvalt haha. Voor de rest kan ik er nog helemaal niks van maken 😂
2 jaar geleden
De mijne kan nog niet praten, lopen, luisteren en nog wel meer dingen niet🙈
Ik maak me nooit zo’n zorgen om wat die wel of niet kan. Heb ook echt een allergie voor die concurrentie strijd tussen moeders.. 🙄
Elk kindje ontwikkelt zich op zijn eigen snelheid. Echt niet te vergelijken. Zolang ze maar groeien denk ik maar. De rest komt vanzelf 😅
2 jaar geleden
Ziggy loopt niet, geeft geen kusjes, kan niet zelfstandig in slaap komen, spiegelt niet met gebaren, heeft nog geen tanden...maar hij is toch nog steeds perfect 💙