67 Reacties
2 jaar geleden
Die van ons is 11 maanden. Wil opzich alles proeven maar na een par happen klaar. Ze krijgt nog steed5 flessen per dag.
Op de opvang schijnt ze hele borden weg te eten 🤷🏼♀️. Ze loopt inmiddels ook wat onder gemiddeld qua groei.
Bij CB zeiden ze ach de een focust wat meer op eten en de ander wat meer op bewegen. En zo is het. Soort tasmanian devil is ze hahaha
2 jaar geleden
Reactie op Luckyme87
Ik heb nog niet zo vaak kusjes gehad, dat is echt op een hand te tellen.
Ooh ik kijk ook zo uit naar de kusjes 🙊🥰
2 jaar geleden
Hier houd ze der flesje niet zelf vast, staat of loopt niet, slaapt niet door en valt niet alleen in slaap. 💖💖
2 jaar geleden
Reactie op babybe2021
Hier houd ze der flesje niet zelf vast, staat of loopt niet, slaapt niet do ...
En kruipt ook niet, billenschuiver hier 😝
2 jaar geleden
die van ons is 11 maanden en wil weinig proeven. eet een fruithapje per dag met moeite en drink wel water. drink zeker nog 5 flesjes per dag. brabel niet veel. zuig op arm ipv duim 🤣 houdt ook geen flesje vast, vind ik niet erg is mijn laatste, dus mag nog even baby blijven 🥰
2 jaar geleden
Even voor de mama's van wie hun kindje nog niet zelf in slaap valt..
Houd hoop !
Hier viel de oudste eindelijk zelf in slaap toen ze 1.5 was.
Toen was er een periode van verlatingsangst en bij mij is slaap vallen was zelfs niet te doen toen.
Maar dit duurde 2 weken en sinds dat dat over is valt mevrouw na 2 minuten heerlijk zelf in slaap.
Met andere woorden ze vallen echt zelf in slaap waneer ze hier aan toe zijn.
De 2e viel bij mij al zelf in slaap vanaf dag 1 dus het kan ook anders 🤗
2 jaar geleden
Reactie op wave
Doorslapen, dat kan de mijne dus echt nog helemaaaaaaaaal niet helaas 🤪
Bah. Hier ook. Word er zooooo moe van 😣
2 jaar geleden
Reactie op babyaug21
11 maanden hier en heeft ‘maar’ 3 tandjes 😅
Hier 1 😂
2 jaar geleden
Poeh volgens mijn schoonmoeder verwen ik hem veeeeels te veel want: hij kan nog niet doorslapen, niet in zn eigen bedje slapen, krijgt nog borstvoeding, nog 2 slaapjes en niet 1 slaapje want dat moeten ze volgens haar ook al kunnen🤣. Hij slaapt niet zelfstandig in, heeft hulp nodig.. hij vertikt t om schoenen aan te doen en ik push m ook niet. Achhh alles op zn tijd!
2 jaar geleden
Doorslapen! Rond de 4 maanden kon hij het opeens en sinds de slaapregressie die ook rond die tijd komt een groot drama. Zijn nachtslaapsyclus is nu 45 min, 3 slokken bv, 1.5 uur 10 slokken bv, 2 a 3 uurtjes, enkele slokken bv bij ons in bed, vanaf dat hij bij ons in bed komt geen idee meer want vanaf dat moment regelt hij het zelf tot ongeveer half 7 dan word ik even wakker van hem en daarna vallen we terug in slaap tot 07.30 😅.
Zelfstandig in slaap vallen nog zo een. Wat is dat? Daar heeft Ben echt nog niet van gehoord hoor. Ja rond de 6 maanden kon hij het een poosje en toen van de een op andere dag niet meer en nooit meer gekund 😒.
Ben slaapt nog 2 a 3 slaapjes per dag. Drinkt nog 4 a 5 keer bv per dag.
Ben houdt van vast voedsel zolang mama het ook eet. Brood en maaltijden, wat moet je ermee? Yoghurt, loempiatjes, kipnuggets en patat zijn veel lekkerder. Meneer jatte met 6/8 weken de yoghurt al uit mijn bakje 🤔. Gelukkig is hij wel ellas kitchen 4+ maandenzakjes fan krijgt hij toch nog zijn groente en fruit soort van binnen 😅.
Ben is 10.5 maanden.
Foto is om even weg te smelten. Genomen in de Ballenbak Charlois Rotterdam.
2 jaar geleden
Reactie op babyaug21
Hier komt de 2e net door😆
2 jaar geleden
Reactie op Janine van Weert
Wie weet slaan ze het kruipen wel over!
Genoeg kindjes die niet kruipen maa ...
Ik heb hetzelfde, nog even een beetje rust!
2 jaar geleden
Reactie op babyaug21
Hier dinsdag 11 maanden en nog geen tand te bekennen. Komt vanzelf wel denk ik