67 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Noelleanne95

Hier dinsdag 11 maanden en nog geen tand te bekennen. Komt vanzelf wel denk ...
Jaa dat is echt zo iets dat zó verschilt. Ons neefje had met anderhalf nog geen enkel tandje. Had de kinderarts tegen m’n nichtje gezegd ‘Heb je ooit een kind zonder tanden gezien? Die komen echt wel hoor 😙’ Tja… zit wel wat in haha

2 jaar geleden

Reactie op runningmom

Jaa dat is echt zo iets dat zó verschilt. Ons neefje had met anderhalf nog ...
Nou dat dus! Hetzelfde dat je volwassenen niet kruipend over straat ziet😂

2 jaar geleden

Kruipen niet, zwaaien niet, ze klapt toevallig sinds 2 dagen af en toe😂 3 tandjes nog maar, zelf zitten vind ze nog moeilijk want ze valt nog vaak om, zelf moet ze er dan om lachen dus ik maak me er allemaal maar niet druk om. Over een week word ze een jaar en tis een ontzettend vrolijk en lief meisje, dus zal vast goedkomen allemaal😉

2 jaar geleden

Reactie op mignot

Hier kruipt onze dochter nog niet. Ze schuift op haar billen rond (alleen a ...
Toen dit topic werd geopend kon onze dochter ook niet kruipen en van de 1 op andere dag kruipt mevrouw ineens en trekt ze zichzelf op 😅 dus kan snel gaan!

2 jaar geleden

Verder slaapt ze nog niet door, heeft ze nog 'maar' 2 tandjes. Flesjes vasthouden kan ze alleen als ze der zelf zin in heeft.

2 jaar geleden

Wat fijn om dit allemaal te lezen! Onze meid word volgende week 1, en doet nog niks aan optrekken of staan. Beentjes gebruikt ze gewoon niet. Draait wel rondjes op der kont, maar thats it. Daarnaast heeft ze ook nog maar 2 tandjes. Maar net die 2 tandjes eet ze wel super goed! Ik vond het eerst heel erg teleurstellend dat ze nog niet zou staan of lopen op haar verjaardag. Maar ik mag niet meer zo denken van mijzelf, al helemaal niet met zo’n onwijs lieve en vrolijke meid.

2 jaar geleden

Volgende week 1 en kan nog niet zelfstandig staan, niet wijzen, heeft pas twee tandjes en nog bijna geen haar op d’r bolletje. Doorslapen doet ze niet, sowieso slaapt ze het liefst niet🙈 ze is wel vrolijk, ook als ze al 8 uur ononderbroken wakker is.