46 Reacties

2 jaar geleden

Ben is 8.5 maand 9.5 kg en draagt luiers maat 4 van kruidvat. Soms ook de broekjes inmiddels maat 4.

2 jaar geleden

11 kilo en gebruiken maat 4+ vd kruidvat!

2 jaar geleden

4

2 jaar geleden

Wij zitten hier al toch wel een maand of twee op maat 4. Op 9 mei woog ze 8,6 kg maar ik weet niet hoeveel dat nu is.

2 jaar geleden

Maat 3 en voor de nacht maat 4

2 jaar geleden

Gebruiken hier met name wasbaar maar met wegwerp zit ze in maat 3/4. 3 hebben we nog heel veel van dus die probeer ik op te maken maar gaat niet zo hard dus 😬

2 jaar geleden

vier past nog maar voor snachts heb ik al 5 kind weegt echt al over de 10 kilo normale curve.. vind het wel flink de dochter van een vriendin is 2,5 en weegt net zoveel 😑

2 jaar geleden

Luuk is 9,5 maand. Weegt 8,8kg en heeft kruidvat luiers maat 4

2 jaar geleden

Wij gebruiken de Duitse DM luiers overdag maat 4, in de nacht 4+. Op de opvang gebruiken ze pampers maar dan krijgt ze vaak maat 5 aan omdat ze nog al is veel kan poepen en t in maat 4 er uit komt💩😂

2 jaar geleden

Al maanden maat 4. Hij tikte met bijna 6 maanden de 10 kg nog net niet aan. Slapen doet hij met een luier in maat 4 en een broekje erover in maat 5. Anders lekkage

2 jaar geleden

Hier in maat 4+ van Etos (woezel en pip)

2 jaar geleden

Maat 5 maar 4 gaat ook nog wel. Heb laatst luierbroekjes gekocht van pampers maat 5. Die gebruik ik nu ook overdag. Superchill met aantrekken en ook veel fijner voor de kleine. Ivm elastische zijkant zit die nooit te strak.

2 jaar geleden

Ik heb al best een tijdje maat 4! E. is bijna 10 maanden (😭) en weegt 9kg

2 jaar geleden

Sarah (9 maanden) draagt sinds enkele weken maat 4. Wij hebben de luiers van Kruitvat.

2 jaar geleden

Maat 4

2 jaar geleden

4 en 's nachts 5. Jongen van binna 10 kilo ;)

2 jaar geleden

Maat 6, 12/13 kilo.

2 jaar geleden

Misschien een gekke vraag, maar wat is nou het verschil tussen maat 4 en maat 4+? Sinds kort zit mijn ventje in maat 4 en ik vroeg me het toch af. Zijn ze iets breder? Want ik zag dat het qua kilo’s iets verschild?

2 jaar geleden

Reactie op GigiChiara

Misschien een gekke vraag, maar wat is nou het verschil tussen maat 4 en ma ...
Volgens mij is de maat redelijk hetzelfde maar kunnen ze meer urine opnemen. Lijkt me wel handig voor de nacht.

2 jaar geleden

Mara was bij 7,5 maand 9 kilo dus zal de 10 kilo nu wel bijna aantikken (bijna 9 maanden). Ze gebruikt maatje 4 overdag en 4+ in de nacht.