4 Reacties

één jaar geleden

Hier ook een slopende zwangerschap gehad en nog een heftigere nazwangerschap... met operaties en al. Mijn lichaam en hormonen zijn helemaal gesloopt en heb me in totaal ook meer dan 2 jaar (inclusief zwangerschap) niet goed gevoeld. Heb ook ql qlles gekregen met wat Mijn zoon is thuisgekomen. Corona, griep, verkoudheid, longontsteking,... en net ook na onderzoek ontdek dat door de hormonenswitch ik super allergisch ben voor vanalles en nog wat (stof) en we zijn momenteel ook aant verbouwen (Met super veel stof tot gevolg) Mijn zoontje is nu net 18 maand en sinds een maand heb ik een goede regeling kunnen treffen om mezelf terug te brengen naar wat ik ooit was. Ik pak flink Mijn vitamines, Mijn allergie geraakt onder controle, ik ben terug gestart met fitnessen, Mijn kookinspiratie is aant terugkomen, dus meer gezond dan take-away.... Uiteindelijk denk ik dat ik er wel geraak. Het is alleen een jaartje of 2 later dan men normaal verwacht van nazwangeren. Ik heb een geweldig flink zoontje en ik wil dat hij de mama leerd kennen die ik echt ben. Laat je niet hangen, het komt wel oke, je moet zelf uw traject uitdokteren want voor u werk en haalbaar is. Stop met je te vergelijken met andere. Maar zoek jezelf en werk aan jezelf. Je komt er wel, we nemen gewoon wat meer tijd hiervoor 😉😘

één jaar geleden

Ik heb dat ook gehad, maar ben (afkloppen!!) Nu sinds februari niet meer ziek geweest. Ik werd er gek van, baalde als een stekker, veel leuke dingen gemist en voelde me rot tegenover mijn werk. Ik had bloed laten prikken om te onderzoeken of er iets mis was, maar het was gewoon pech. Ik hoop dat ik nu alles heb gehad. Ik was ook telkens veel zieker dan mijn zoontje ook al leef ik gewoon gezond. Hopelijk gaat het bij jou ook snel over.

één jaar geleden

Heb je je vitamines al eens laten checken? Ik had dit ook en bleek dat ik zware vitamine D & B12 te kort had!

één jaar geleden

Hier ook! Inclusief de mensen die oppassen (oma's, tantes etc. 😅🤣)