33 Reacties

4 jaar geleden

Hoi hoi. Ik heb een dochter van 10 en een zoon van 8 en nog een dochter (morgen 4 week) ik breng al 2 weken de kinderen naar school met baby erbij. Voedingen komen elke keer net zo uit dat ze die krijgt tussen half 7 en half 8. Heeft ze de voeding wel wat later ja dan gaan de kinderen zelf naar school of ik probeer de voeding met 15 min te rekken. Met het ophalen net zo! Ook zijn ze al druk met vriendjes aan het spelen en zit ik met het ophalen net zo🙈

4 jaar geleden

Ik heb een dochter van 15 maand die 3 dagen in de week naar de opvang gaat. Vaak komt onze dochter van 5 week tegen 08.00 uur en soms kan ik wat rekken. Ze valt vaak wel in slaap in de maxi cosi door de auto of door het wandelen naar de opvang. Ik plan het meestal zo dat onze oudste eerst klaar is met alles en dat ik dan onze jongste beneden helemaal klaar kan maken. Dan zijn ze beide klaar als we weg moeten. Eerste paar keer is even wennen maar je komt gelukkig heel snel in een ritme.

4 jaar geleden

Hier een dochter van 4, en baby van 3 weken. Mijn vriend is vandaag terug begonnen, en morgen moet ik voor het eerst mijn oudste brengen met de baby erbij.. Ik ben al zenuwachtig 😅

4 jaar geleden

Reactie op Danielle2710

Hoi hoi. Ik heb een dochter van 10 en een zoon van 8 en nog een dochter (mo ...
Wauw al 2 weken!! Petje af!! Trek je het wel met die onregelmatige nachten?

4 jaar geleden

Reactie op helloyou

Ik heb een dochter van 15 maand die 3 dagen in de week naar de opvang gaat. ...
Maak je je dochter niet eerder wakker voor een voeding? Mijn zoontje komt ook de laatste dagen rond 8 uur maar dat is ook de tijd dat ik de andere naar school moet brengen. En dan ben ik pas tegen half 9 weer thuis. Ik denk dat ik het gewoon maar moet ondervinden hoe het gaat en wat het beste ritme voor ons is 😅🙈

4 jaar geleden

Reactie op E99K

Hier een dochter van 4, en baby van 3 weken. Mijn vriend is vandaag terug b ...
Ja dat snap ik helemaal!! Dat heb ik dus ook...

4 jaar geleden

Ik heb ook 3 zoontjes van 2 weken 2 jaar en 4 jaar, ik breng met de duo wagen de oudste naar school iedere dag, dit doe ik eigenlijk al vanaf de 2e dag na de bevalling gaat prima! met de voeding kom ik meestal ook wel goed uit en anders 15 minuutjes later is ook niet zo'n ramp,met lopen is hij eigenlijk altijd lekker rustig. Komt vast helemaal goed!

4 jaar geleden

Reactie op Lieslieb

Wauw al 2 weken!! Petje af!! Trek je het wel met die onregelmatige nachten ...
Oh jazeker! Ik liep er gelijk alweeralsof er niks was gebeurd.😅 ik hoef er snachts eigenlijk maar 1 keer uit voor de fles. De laatste en de 1e in de ochtend doet mijn partner als hij dan nog niet aan het werk is. Ik mag niet klagen.. ik heb 2 vrij oudere kindjes die me heel graag helpen😁 en die leeftijd kunnen ze ook rustig zelf naar school. Maar toch als het regent of als ze willen spelen breng en haal ik ze liever.

4 jaar geleden

Onze zoon is vandaag 3 weken. Hij slaapt sinds een week door en daarom pak ik hem tussen 6 en half 7 voor de voeding zodat hij vast klaar is voordat de andere 3 kids mij nodig hebben. Hij slaapt daarna gelijk weer verder. Smiddags als tie slaapt laat ik hem liggen (babyfoon bij buurvrouw) als ie wakker is even mee naar school.

4 jaar geleden

Reactie op E-lijn

Onze zoon is vandaag 3 weken. Hij slaapt sinds een week door en daarom pak ...
Oohh wat lekker zeg! En wat een mazzel dat je baby al doorslaapt! Geef je borstvoeding? En 3 kids, 2 erbij vind ik al heel wat!

4 jaar geleden

Zo te lezen komt het allemaal wel goed, ik moet het gewoon doen en mijn ritme zoeken denk ik 😅🙈 Maar waarom vind ik het dan zo spannend?!?!? 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Lieslieb

Zo te lezen komt het allemaal wel goed, ik moet het gewoon doen en mijn rit ...
1e keer met zo'n klein hummeltje op stap is en blijft spannend! (Zelf bij een 3e nog)😅

4 jaar geleden

Reactie op Lieslieb

Maak je je dochter niet eerder wakker voor een voeding? Mijn zoontje komt o ...
Eigenlijk niet. Ik reken na de nachtvoeding vaak even uit of het uit komt of niet. Maar als het voor jou wel handiger is dan bijvoorbeeld rekken tot je thuis bent dan zou ik hem gewoon wat eerder de voeding geven. Voor jullie beide veel meer rust. Ik weet dat die van ons wel 15/30 min kan rekken omdat ze wel in slaap valt in de maxi cosi. Zodra ik thuis ben voed ik haar direct. Maar denk dat je zelf even moet ondervinden wat voor jou het prettigst werkt!

4 jaar geleden

Reactie op Lieslieb

Oohh wat lekker zeg! En wat een mazzel dat je baby al doorslaapt! Geef je ...
Ja ik geef borstvoeding. Echt een kadootje inderdaad dat ie al doorslaapt! Vanaf het begin had tie al gelijk goed dag en nachtritme. Tja hoeveel kids je ook hebt, je groeit er in 😉.

4 jaar geleden

Ik heb vanochtend de hele route naar het kinderdagverblijf half achterover in de auto gereden met m’n pink in z’n mond omdat hij toch nog honger had (hij wil geen speen). Vervolgens mijn dochter (1,5) weggebracht en op de parkeerplaats hem gevoed😂

4 jaar geleden

Ik heb 4 kids op de basisschool en 2 op de middelbare. Gelukkig slaapt de kleine nu s nachts door. Zo lukt het precies om de kids op tijd weg en op school te krijgen.

4 jaar geleden

Hier ook een naar school gaand kind en nu een baby van 2 weken. Om wat tijd te besparen smeren we de avond ervoor al de boterhammen voor school. En baby en mezelf in de ochtend gewoon even snel gemakkelijk aankleden en opstaan. Als ik daarna thuis kom hebben we wat meer tijd om evt te douchen of te badderen.

4 jaar geleden

Ik heb 2 zoons van 8 en 5. En nu dochter van bijna 6 week. Ga vanaf dat ze een week oud is al de jongens naar school brengen en ophalen. School is 2 straten verderop. Als niet uitkomt met fles smorgens gaan ze zelf heen. Middag haal ik bijna altijd wel op was vriend wel thuis. Vriend werkte afgelopen weken alleen ochtend. Sinds deze week weer volle dagen werken. De ochtenden zijn soms wel even hectisch. Tassen klaar maken, jongens laten eten en flesje geven als zo uit komt. Hoop dat ze snel ritme heeft wat beter uit komt. Gelukkiyg zijn mn jongens wel zo groot dat ze zelf veel kunnen.

4 jaar geleden

Hier moeder van 4 meiden waarvan er 3 naar de basisschool gaan. Mijn man is inmiddels weer 1,5 week aan het werk. We zetten om 06.30 uur de wekker. Manlief gaat er dan uit om zichzelf klaar te maken + het ontbijt en de schooltassen klaar te maken. Ik voed dan onze dochter en leg haar daarna beneden of terug in het ledikantje boven. Ik douche de avond ervoor zodat ik dus in de ochtend meteen mijn kleren in kan schieten. Nadat ik mezelf klaar heb gemaakt maak ik de andere meiden wakker/help de andere meiden en ga dan tegelijk met hen naar beneden. We zitten dan lekker aan de eettafel en is het eigenlijk heerlijk rustig en relaxed. Het is dan vaak ongeveer 07.30/07.45 uur. Tijd genoeg dus voor ditjes en datjes (vaatwasser, wasje draaien, haren doen van de meiden etc.). Maar we moeten dan dus wel écht om 06.30 uur de dag beginnen. Anders komen we in de knoei en is het minder relaxed 😅😆. Succes straks weer!!! Het gaat zo ontspannen als dat je zelf bent vooral. Je kids varen echt op jouw gemoedstoestand 😉🥰

4 jaar geleden

Reactie op Carmpie

Hier moeder van 4 meiden waarvan er 3 naar de basisschool gaan. Mijn man is ...
Hoe doe jij dat met slapen van je kleine?? 😊