26 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op September21Baby

k heb gemaild met mijn huisarts en de situatie kort uitgelegd en een verwij ...
Zeker niet, laat je niets aanleunen hoor! Hij moet ook zijn verantwoordelijkheden pakken en bemiddelen tussen jou en zijn moeder. Daarbij moet hij duidelijk maken dat jij, zijn partner en de moeder van zijn kind, op 1 komt. Zijn moeder zal hopelijk altijd een belangrijke rol spelen in zijn leven, maar zij mag rekening houden met jou, zeker in deze fase van jouw leven en later zien we wel. Goed dat je hulp zoekt en ik hoop dat je er -samen met je man- uitkomt en dat je je weer gezien en gehoord voelt. Houd vol! 💕

2 jaar geleden

Reactie op September21Baby

Dankjewel voor je bericht. Mijn schoonmoeder heeft gisteren avond aangegeve ...
Nou dat is duidelijk dan. Afstand nemen van dat mens, die is duidelijk niet goed. Het is nu aan jouw man om een manier te vinden om met jullie beide om te gaan. Niet jouw probleem.

2 jaar geleden

Zal even akkefietje van vandaag vertellen maar dit gaat dan ff over zijn opa en niet over zijn moeder: Ik vroeg aan mijn man of het niet leuk zou zijn als hij eens alleen met zijn opa afsprak om samen te koken en te eten, beetje “Quality” time doorbrengen met elkaar nu die beste man er nog is… Prima idee vond hij en 2 weken geleden hebben ze dit afgesproken voor vandaag. Ik zei tegen mijn man “anders app je je opa even het tijdstip dat je eraan komt, dan kan je ook ineens polsen of hij het misschien toch niet vergeten is van het eten”. Mijn man appt dus letterlijk: ik vertrek rond half 4 naar jou, ik geef eerst de kleine nog een flesje met een smiley erachteraan. Stuurt opa letterlijk terug: heb je geen vrouw dan die dat kan doen, tjonge jonge jonge Stuurt mijn man: hoezo? Opa: 🙃🤣🤣🤣 Man: je stuurt wel vaker dingen die als grapje bedoeld zijn maar zo komt het niet altijd over Opa: is ook niet bedoeld als grapje Als in wtf… 🤷🏻‍♀️👀 En zo zit nou dus letterlijk heel die familie in elkaar…

2 jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Nou dat is duidelijk dan. Afstand nemen van dat mens, die is duidelijk niet ...
Goed plan. Ik hoef dat mens ook nooit meer te zien. Man mag de kleine daarna toe brengen als ze hun kleinkind willen zien. Maar voor mij is t ook echt einde verhaal.

4 maanden geleden

Ik zie dat je bericht al best oud is en ik het nu pas tegenkomt. Hoe gaat het nu? Omdat ik in een soort gelijke situatie zit.

4 maanden geleden

Wij zijn inmiddels 2 jaar verder en heb nu wel een 'oke' band met mijn schoonmoeder. Zij bemoeit zich minder en als ze iets zegt waar ik niet mee eens bent. Tja ligt eraan soms zeg ik er iets van en soms laat ik het gewoon los. We hebben sindsdien gelukkig geen ruzie meer gehad.