18 Reacties

4 jaar geleden

Ze zeggen dat een badhandoek over het matrasbeschermer zou helpen tegen het geluid maar ook tegen het broeien 😇

4 jaar geleden

Vastplakken met tape heb ik gedaan ook hier geen thuis bevalling maar je weet nooit wanneer de vliezen breken dus bescherming wel fijn.

4 jaar geleden

Ja badhanddoek is fijn inderdaad deed ik bij dochter 13jaar geleden ook!

4 jaar geleden

De zindelijkheidstraining hondenmatjes van de action absorberen heel goed. En ze zijn goedkoper dan die ziekenhuismatjes.

4 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/p/unificato-waterdichte-matrasbeschermer-160x210cm-100-katoenen-badstof-wit/9200000113075276?referrer=socialshare_pdp_androidapp Wij hebben deze gekocht en bevalt goed. Het scheelt denk ik dat hij redelijk goed op zijn plek blijft zitten door de elastieken😊 En anders een onderlegger met daarover een (bad)handdoek?

4 jaar geleden

Reactie op BabySA

De zindelijkheidstraining hondenmatjes van de action absorberen heel goed. ...
😂 Hier ok 3 pakken van in huis nemen veel meer op met vruchtwater en bloed dan die van het pakket.

4 jaar geleden

Ik heb deze besteld en hij ligt al een paar weken op bed. Geen gekraak of geschuif 👍🏻 https://www.bol.com/nl/p/medlogic-onderleggers-incontinentie-herbruikbaar-850x900mm/9200000096152959?

4 jaar geleden

https://www.ikea.com/nl/nl/p/grusnarv-waterdichte-matrasbeschermer-70462083/ Wij hebben sinds 4 weken deze waterdichte matrasbeschermer op ons bed. Zag er erg tegenop omdat ik ook bang was voor gekraak en stank. Nu hadden wij altijd al een matrasbeschermer van de Ikea (zonder zeiltje) op onze matras liggen. Ik heb deze nieuwe met zeil onder diegene gedaan die we altijd al hadden en ik merk er helemaal niets van! Dus mijn matras is beschermd, hooguit moet ik daarna een nieuwe matrasbeschermer kopen die we al hadden, maar dat doe ik liever dan m’n nachtrust inleveren😌.

4 jaar geleden

Wij hebben een matras beschermer van leen bakker, koste 13euro maar kraakt niks!!

4 jaar geleden

Ik heb gewoon de beschermer uit het kraampakket er op gedaan, maar dan dubbel gevouwen alleen in het midden van het matras. Goed vastplakken met tape en een beetje losjes er op spannen (anders scheurt hij) en er overheen 2 hoeslakens. Het kraakt weinig en is echt prima zo! 👍🏻

4 jaar geleden

Thnx voor alle tips, ik trek dat plastic ding echt niet dus ik ga op zoek naar een waterdichte matrasbeschermer. Had ik natuurlijk zelf ook kunnen bedenken, maar ja hormonen 🤣

4 jaar geleden

Ik heb die van het kraampakket erop liggen maar dan molton en hoeslaken over het matje heen, kraakt stukken minder en broeit ook minder dan alleen onder het hoeslaken

4 jaar geleden

Ik heb er eentje van medipoint. Maar geen idee hoe die is... gaat er vanavond op. Hij stinkt iig niet.

4 jaar geleden

Reactie op BabySA

De zindelijkheidstraining hondenmatjes van de action absorberen heel goed. ...
Die gebruik ik ook als matras beschermer inderdaad!

4 jaar geleden

Die hebben wij ook! Ook voor onze zoon die snachts nog wel eens een ongelukje heeft, er lekt nooit iets door naar zijn matras. 😀

4 jaar geleden

Ik heb uit t kraampakket van die onderleggers, dan een handdoek en dan van de Ikea een waterdichte matras beschermer. Kraakt niet, heb het alleen iets warmer in bed d

4 jaar geleden

Ik heb een waterdichte molton gekocht op advies van de kraamhulp (tijdens de intake). Die blijft gewoon op z’n plek liggen.

4 jaar geleden

Ik heb van de Kruidvat matras beschermers gehaald