31 Reacties

4 jaar geleden

O god! Ik heb de marble! Het was een DRAMAAAAAAAAAA! maar sins ik die verkleinstuk eruit heb gehaald & indd een voetenzak erin OPGELOST! Haal het eruit & vervolgens voetenzak erin.

4 jaar geleden

Reactie op Tugba 🥰

O god! Ik heb de marble! Het was een DRAMAAAAAAAAAA! maar sins ik die verk ...
Echtt pff misschien moet ik dat maar ook doen.. Hoeveel weegt je baby en de lengte? Lijkt alsof mijn dochter er heel erg gezakt inzit zonder verkleinstuk

4 jaar geleden

Reactie op Bussra95

Echtt pff misschien moet ik dat maar ook doen.. Hoeveel weegt je baby en d ...
Ze was laatste 5330 & 58cm Maar dat is alweer denk ik 3/4 weken geleden. Kan je maxicose niet op ligstand? De mijne vind “recht op” HELEMAAL NIKS. Ik gebruik hem alleeen maar op ligstand.

4 jaar geleden

Reactie op Tugba 🥰

Ze was laatste 5330 & 58cm Maar dat is alweer denk ik 3/4 weken gelede ...
Jawel hij kan wel op ligstand misschien moet ik dat proberen, verkleiner eruit voetenzak erin en ligstand! En anders zitten we echt te overwegen om een echte autostoel te halen en voortaan met wieg naar buiten🥴

4 jaar geleden

Is het een dikke jas? Babies mogen geen dikke kleding aan in de maxi cosi. Misschien zit ze daarom niet lekker? Beetje te geklemd? Ze raden aan een wollen of een fleece deken er over te gebruiken. https://www.kidstravelservice.nl/veilig-op-reis-geen-winterjas-aan-in-de-autostoel/

4 jaar geleden

Waarom sowieso niet met wieg naar buiten als je gaat wandelen? Dat is toch veel beter voor het lijfje... of ga je eerst met de auto op pad. Verder herken ik het erin gezakte wel hoor... vind het eigenlijk maar on dingen

4 jaar geleden

Reactie op rileyK

Is het een dikke jas? Babies mogen geen dikke kleding aan in de maxi cosi. ...
Nee het is geen dikke jas, een “dikke vest” is het

4 jaar geleden

Reactie op Enora

Waarom sowieso niet met wieg naar buiten als je gaat wandelen? Dat is toch ...
De maxi cosi gebruik ik dan inderdaad als we met de auto weg gaan

4 jaar geleden

hier dus geen jas in de maxi als de voetenzak er in zit. Wel een muts op eventueel maar hij bleef onrustig tot ik merkte dat hij een klamme rug had met zijn jas aan

4 jaar geleden

Onze kleine vind de maxicosi ook niks. Een muts op ook niet.. Gisteren nog gehad dat ze boos was dat ze een muts op moest in de kinderwagen, mama volgehouden.. Heeft me het hele wandelingetje niet aangekeken😅

4 jaar geleden

Reactie op Zij1989

hier dus geen jas in de maxi als de voetenzak er in zit. Wel een muts op ev ...
Oke ja anders moet ik dan toch ook echt even verschillende dingen proberen.. zonder jas vind ze het prima inderdaad en anders toch even de muts proberen🥴 ben anders echt bang dat ze het te koud gaat krijgen met dit weer

4 jaar geleden

Reactie op Bussra95

Oke ja anders moet ik dan toch ook echt even verschillende dingen proberen. ...
in de auto staat de verwarming aan, ze hebben 2 lagen kleding en een deken, en een muts op. Denk niet dat het heel erg kwaad kan als ze het even iets koud hebben, lichaam is sterk genoeg ze op te warmen zodra ze in de auto zitten. Als we de stad in gaan met de maxi dan wel een jasje erbij hoor

4 jaar geleden

Is het nog gelukt??

4 jaar geleden

Reactie op Tugba 🥰

Is het nog gelukt??
Wel beter dan eerst! Maar ze vindt het nog altijd geen pretje in de maxi cosi😮‍💨

4 jaar geleden

Reactie op Bussra95

Wel beter dan eerst! Maar ze vindt het nog altijd geen pretje in de maxi co ...
Doe je haar in de auto in de maxi cose of begin je al thuis?

4 jaar geleden

Reactie op Tugba 🥰

Ik doe haar thuis al in de maxi cosi. Ik ga voortaan thuis in de wieg doen en dan in de auto pas in de maxi cosi hoop dat dat beter gaat werken..

4 jaar geleden

Reactie op Tugba 🥰

Ik doe haar thuis al in de maxi cosi. Ik ga voortaan thuis in de wieg doen en dan in de auto pas in de maxi cosi hoop dat dat beter gaat werken..

4 jaar geleden

Soms is een jas net te warm vooral met voetenzak. Kap op komt ook al minderkou en zo kleertjes denk 2 laags die jas is meestal net te veel plus ze hebben daar geen ruimte in. Het is al vrij krapjes een maxi cosi kan zijn daarom. Dit geld natuurlijk niet voor elke baby 🤗

4 jaar geleden

Reactie op Bussra95

Ik doe haar thuis al in de maxi cosi. Ik ga voortaan thuis in de wieg doen ...
Bij mij werkte dat juist niet, maar je kan het proberen. ( het is nu erg koud dus vergeet de maxicose niet op te warmen! ) heel vee succes! 🥰🥰

4 jaar geleden

Reactie op Didem68

Soms is een jas net te warm vooral met voetenzak. Kap op komt ook al minder ...
Ja denk inderdaad dat mijn dochter echt niet daarvan houdt. Is gewoon te strak voor haar ze zit er helemaal niet lekker in.. kan niet wachten tot het lente/zomer is🙄