Hoi iedereen,
Mijn dochter is bijna 3,5 maanden en wij hebben de maxi cosi pebble 360. Als we naar buiten gaan en ze heeft haar jasje aan dat schreeuwt ze het uit in de maxi cosi en je ziet ook dat ze echt niet lekker zit.. ik heb er ook een voetenzak in die voetenzak is wel lekker warm maar om nou met deze kou zonder jas naar buiten te gaan?? Lijkt me niet echt verstandig.. ook houdt ze niet van een muts op🥴
Als ik de verkleiner uit de maxi cosi haal lijkt het alsof ze heel erg scheef en er helemaal diep inzit.. meer mama’s die dit hebben?
Ik durf gewoon niet meer naar buiten omdat als ze wakker is en erin ligt schreeuw ze de hele boel bij elkaar..
O god! Ik heb de marble!
Het was een DRAMAAAAAAAAAA! maar sins ik die verkleinstuk eruit heb gehaald & indd een voetenzak erin OPGELOST!
Haal het eruit & vervolgens voetenzak erin.
O god! Ik heb de marble!
Het was een DRAMAAAAAAAAAA! maar sins ik die verk ...
Echtt pff misschien moet ik dat maar ook doen..
Hoeveel weegt je baby en de lengte? Lijkt alsof mijn dochter er heel erg gezakt inzit zonder verkleinstuk
Echtt pff misschien moet ik dat maar ook doen..
Hoeveel weegt je baby en d ...
Ze was laatste 5330 & 58cm
Maar dat is alweer denk ik 3/4 weken geleden.
Kan je maxicose niet op ligstand?
De mijne vind “recht op” HELEMAAL NIKS.
Ik gebruik hem alleeen maar op ligstand.
Ze was laatste 5330 & 58cm
Maar dat is alweer denk ik 3/4 weken gelede ...
Jawel hij kan wel op ligstand misschien moet ik dat proberen, verkleiner eruit voetenzak erin en ligstand!
En anders zitten we echt te overwegen om een echte autostoel te halen en voortaan met wieg naar buiten🥴
Waarom sowieso niet met wieg naar buiten als je gaat wandelen? Dat is toch veel beter voor het lijfje... of ga je eerst met de auto op pad. Verder herken ik het erin gezakte wel hoor... vind het eigenlijk maar on dingen
hier dus geen jas in de maxi als de voetenzak er in zit. Wel een muts op eventueel maar hij bleef onrustig tot ik merkte dat hij een klamme rug had met zijn jas aan
Onze kleine vind de maxicosi ook niks. Een muts op ook niet.. Gisteren nog gehad dat ze boos was dat ze een muts op moest in de kinderwagen, mama volgehouden.. Heeft me het hele wandelingetje niet aangekeken😅
hier dus geen jas in de maxi als de voetenzak er in zit. Wel een muts op ev ...
Oke ja anders moet ik dan toch ook echt even verschillende dingen proberen.. zonder jas vind ze het prima inderdaad en anders toch even de muts proberen🥴 ben anders echt bang dat ze het te koud gaat krijgen met dit weer
Oke ja anders moet ik dan toch ook echt even verschillende dingen proberen. ...
in de auto staat de verwarming aan, ze hebben 2 lagen kleding en een deken, en een muts op. Denk niet dat het heel erg kwaad kan als ze het even iets koud hebben, lichaam is sterk genoeg ze op te warmen zodra ze in de auto zitten. Als we de stad in gaan met de maxi dan wel een jasje erbij hoor
Soms is een jas net te warm vooral met voetenzak. Kap op komt ook al minderkou en zo kleertjes denk 2 laags die jas is meestal net te veel plus ze hebben daar geen ruimte in. Het is al vrij krapjes een maxi cosi kan zijn daarom. Dit geld natuurlijk niet voor elke baby 🤗
Soms is een jas net te warm vooral met voetenzak. Kap op komt ook al minder ...
Ja denk inderdaad dat mijn dochter echt niet daarvan houdt. Is gewoon te strak voor haar ze zit er helemaal niet lekker in.. kan niet wachten tot het lente/zomer is🙄