11 Reacties
2 jaar geleden
Onze dochter heeft het ook sinds een tijdje dat ze er echt niet graag meer in wil zitten. Ze begon ook steeds heel hard te huilen en wou er zich steeds uitwurmen met nog meer tranen als gevolg. We hebben de maxi cosi dan maar vervangen door een autostoel. Deze is sinds gisteren geplaatst en de tijd zal nog moeten uitwijzen of dit nu beter zal zijn voor haar... Deze ochtend verliep het alleszins wel oké in haar nieuwe autostoel.
2 jaar geleden
Hier ook, maar vaak als mijn zoontje moe is. Hier komt ook binnenkort een autostoel.
2 jaar geleden
Bedankt voor jullie reactie. Ik ben ook in staat een andere stoel te kopen. Ze zijn alleen zo gruwelijk duur en op zulke korte termijn is tweedehands moeilijk te vinden.
2 jaar geleden
Wij hebben dit ook. Wij hebben al wel de opvolger van de maxicosi dus of het echt daar aan ligt? Sinds Avalyn kan lopen is het vaak drama met in de autostoel gaan of de buggy. Wij hebben het idee dat ze los wil zijn en niet vast opgesloten. Wij zorgen dat we altijd wat te knabbelen mee hebben. Ook al is het een droge cracker of rijstwafel, andere dingen vind ik zo’n gesmeer voor in de auto😅 Met iets te eten gaat het wat makkelijker
2 jaar geleden
Tnx voor de tips! Ik ga het proberen met een autostoel groep 1. Volgens het CB moest hij in de maxi blijven voor de veiligheid maar ik zie dat die stoeltjes vanaf 9 maanden al mogen.
2 jaar geleden
Nou we hebben het nieuwe stoeltje geprobeerd, zelfde probleem maar iets minder heftig.
2 jaar geleden
Reactie op EllaBabyNr1
Tnx voor de tips! Ik ga het proberen met een autostoel groep 1. Volgens het ...
Ons zoontje zit al heel lang niet meer in de maxi cosi. Dat ging iedere autorit zo! Vreselijk vond ik het. En al helemaal lange afstanden..... een krijsend kind achterin🤯
Ik denk dat die van ons sinds 9 maanden in de autostoel zit. En soms zelfs al voorwaarts. Ik weet dat dit pas wordt aangeraden vanaf de 15 mnd, maar ons zoontje wilde rechtop zitten en vooruit kijken. Hierdoor is hij zoveel rustiger in de auto!
2 jaar geleden
Maud wou dit vanaf maand 3 al niet meer. Blijkbaar vond ze dit een onding 😂.
Wij zijn over gegaan toen naar een autostoel en sindsdien hebben we geen gekrijs en gejammer meer om niet in de autostoel te gaan. Zodra ze m ziet wordt ze enthousiast haha.
Ze is alleen af en toe verveeld in de auto maargoed dat heeft ieder kind wel eens 😉
Misschien wordt t tijd voor een goeie autostoel?