10 Reacties
2 jaar geleden
Ik had dat een maandje terug, kleine was bij de opvang en ik moest alleen mijn spullen terug brengen naar mijn oude werk. Daarna ben ik rechtstreeks ergens alleen koffie gaan drinken en gaan ontbijten, toen onder de zonnebank geweest en daarna even een paar afleveringen van een serie gekeken op bed. Ik heb echt genoten.
2 jaar geleden
Vooral niet de hele dag thuis zijn, dan zie je alles staan wat je nog moet doen. Lekker ergens lunchen, herfstwandeling maken, vriendin opzoeken... Geniet ervan!
2 jaar geleden
Even lekker naar een stad? Zo heerlijk eventjes alleen ronde te lopen. 🚶♀️
2 jaar geleden
Vandaag toevallig zo'n dag😃 Normaal mijn werkdag, maar vrijdag een studiedag dus een dag gewisseld i.v.m. ouderschapsverlofdag op vrijdag. En mijn zoontje lekker aan het spelen op de opvang.
Vannochtend naar de kapper geweest en een rondje stad gedaan. Nu heerlijk op de bank met een serie en in alle rust mijn nagels weer eens gelakt e.d. en zo een massage 😄. Koken doet mijn vriend vandaag.
Een boekje lezen is ook altijd een goed plan. Als je daar van houdt. En even wat leuks met een vriendin doen, helaas waren die van mij allemaal aan het werk.
Geniet er van!
2 jaar geleden
Ik heb een raamschildering gemaakt, weestte stippen (dotting), bloemschikken. Heerlijkkkk! Lekker iets doen waar je helemaal zen en enthousiast van wordt
2 jaar geleden
ik ga dan de stad in beetje lunchen met vriend of vriendinnen of alleen
koffie en krantje.. beetje winkeltjes kijken of eens even heel goed t huis strak trekken en boodschappen doen in alle rust
slapen haha yes
daydrinking gewoon een glaasje voor de fun met mezelf 🙃
kapper
ik houd van mn kind om me heen maar zo'n dag(deel) is me toch zo ongelooflijk chil.. zijn wel spaarzaam overigens