33 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op pleh

Oeps, hier nog steeds 3-4 flessen met 10 mnd. Eet s ochtends en s middags w ...
Hier ook hoor! En als hij ziek is/tandjes krijgt soms nog 1tje meer omdat hij dan wel een fles wil maar geen ander eten...

2 jaar geleden

Reactie op pleh

Oeps, hier nog steeds 3-4 flessen met 10 mnd. Eet s ochtends en s middags w ...
Hoezo krijg je haar niet minder dan op 3 flessen? Het is een kwestie van niet aanbieden en dan water/thee aanbieden? Nieuwsgierig ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Hoezo krijg je haar niet minder dan op 3 flessen? Het is een kwestie van ni ...
dat is inderdaad zo, hier dronk hij geen water/thee/ diksap omdat ik teveel flessen aanbood

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Ik geef ook nog 3 flessen. Ze krijgt voor de eerste en tweede dutje en voor het slapengaan een flesje in bed. Stukje slaapritueel. Ze drinkt lang niet alle flessen leeg dus ik hou het nog zo.

2 jaar geleden

Hier krijgt onze dochter 1 fles voor het naar bed gaan met half volle melk warm. In de ochtend krijgt zij pap. Ze is nu 11 maanden

2 jaar geleden

Ja hoor hier ook op 1 fles, s avonds voor het slapen gaan. 2 september wordt hij 1... Hij drinkt nu overdag meer water hierdoor. Over 3 weken naar cb maar gezien hij nog prima slaapt en gezellig is lijkt het me niet dat hij het mist. Vind het zoveel makkelijker 😅 kijk er naar uit als we klaar zijn met de fles...

2 jaar geleden

Niks mis met meer flessen trouwens hoor! Was gewoon benieuwd ☺️ maar hij hoeft hier de avond fles echt niet meer dus wij zijn officieel over naar 1 nu, alleen in de ochtend nog

2 jaar geleden

Reactie op MeerieVonk

Jeetje, wij zijn echt sinds kort met pijn en moeite over gegaan naar 3 fles ...
Komkommer of een aardbei in het water doen. Helpt bij ons in ieder geval heel goed.

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Omdat kindjes er soms gewoon nog niet aan toe zijn? Wij zitten nu 2,5 fles en de andere flessen zijn er op die manier af gegaan zoals jij beschrijft, maar bij deze lukt het nog niet. Ze eet ruim voldoende fruit, brood en groente, maar blijkbaar heeft ze de melk ook nog nodig. Het komt vanzelf.

2 jaar geleden

Reactie op MJLeeuwtje

Omdat kindjes er soms gewoon nog niet aan toe zijn? Wij zitten nu 2,5 fles ...
Ja snap ik, het is ook geen kritiek ofz. Maar vroeg me het gewoon af. Ze roepen nog niet; mama ik wil toch een fles. Daarom vraag ik me dan af hoe je het merkt dat ze er nog niet aan toe zijn ..

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Ja snap ik, het is ook geen kritiek ofz. Maar vroeg me het gewoon af. Ze ro ...
Aha zo. Hier merk ik het doordat ze gaat huilen op haar manier die zegt dat ze (nog) honger heeft, slechter slaapt als ik toch die fles skip en erg hongerig uit bed komt en doordat ze wel water drinkt, maar op een gegeven moment de beker heel resoluut weg blijft duwen.

2 jaar geleden

Reactie op MJLeeuwtje

Aha zo. Hier merk ik het doordat ze gaat huilen op haar manier die zegt dat ...
Ah oké! Dat zijn wel duidelijk aanwijzingen inderdaad 😀

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

dat is inderdaad zo, hier dronk hij geen water/thee/ diksap omdat ik teveel ...
Ze drinkt ook nog heel veel water. Dus dat is het niet. Ze heeft de melk echt nodig.