25 Reacties
2 jaar geleden
Elke keer weer in de supermarkt!
"oh wat lacht hij lief" ... "Jaa ZIJ is ook heel lief"!
Tjhaa overduidelijk roze speelgoed aan de wagen en panter vestje 😅
2 jaar geleden
Ja hier ook 😂. Heb een tweeling (2 meisjes) ze gaan gewoon random gissen naar de geslachten. Gebeurd zo vaak..
Soms goed, soms fout gegokt 😅.
Ik kleed ze opzich best meisjes achtig.. alleen geen staartjes of iets.
Nouja maakt me verder helemaal niets uit. Maar snap überhaupt niet wat er belangrijk aan is voor een vreemde haha.
2 jaar geleden
Reactie op Joanne🥰
Ja zeker te weten! Gebeurt te vaak en vind t belachelijk onbeschoft. Laatst ...
Al zou het overduidelijk zijn met haarband in dan nog word het me gevraagd "is het een meisje?" "Nee, een jongen die enorm veel van haarbanden houd"🤣😆
2 jaar geleden
Ik trek me daar inmiddels nog weinig van aan. Een buurman vroeg laatst hoe het met mijn zoontje ging, in een roze kinderwagen, uhu.
En mijn oudtante noemt mijn dochtertje een knappe kerel.
Ze ziet er totaal niet uit als een jongetje maar ik heb geeneens meer zin om er tegen in te gaan.
2 jaar geleden
Van de week wel van twee verschillende mensen! Baby had een donkergroene romper aan met een blauwe bijtring in handen, toch gokten ze allebei op dat het een meisje is. Haha hoe dan? Dus hier andersom!
Je kunt het denk ik gewoon nog niet zien op deze leeftijd hoor, en mensen zijn toch nieuwsgierig dus wagen ze een gokje haha.
2 jaar geleden
Bij ons kindje gebeurt dit ook vaak. Ik denk dat mensen over het algemeen in ‘hij-vorm’ spreken. Ook als ze wel iets roze aanheeft of een jurk aanheeft is dit het geval. Ik wil mij er niet druk om maken maar merk dat ik het soms toch vervelend vind. Mensen kijken gewoon niet altijd goed denk ik 😇
2 jaar geleden
Ja hier ook. Vreemden die zeggen aaah wat is ze lief terwijl ik een zoontje heb. Maakt me helemaal niets uit. Ik vind dat tegenwoordig mensen ZO snel op hun tenen getrapt zijn. Of vragen als vervelend beleven. Overgrote deel van de mensen heeft goede intenties en bedoelen het niet kwaad.
2 jaar geleden
Hier wel is door echt oudere mensen terwijl ze dan een jurkje aan heeft of mijn man haar als een zuurstok aangekleed heeft🤣 och vind t ergens wel schattig
2 jaar geleden
Hier ook soms dat mensen jongetje tegen haar zeggen. Mensen zeggen maar gewoon wat het eerste bij ze opkomt denk ik. Opzich heb ik daar helemaal geen moeite mee.
Zo kwam er een oudere man naar ons toe en zei tegen mijn dochtertje, ach wat een vrolijk mannetje zeg!
Ze had een roze broek, roze sokken en een roze speendoek... zucht. Stond er een oudere vrouw naast me, die keek me toch verontwaardigd en zei; nou dat is een meisje, dat ziet je toch zeker wel..!?
Haha ik vond het heerlijk dat die vrouw dat zei! Kon ik zelf natuurlijk ook doen, maar ik wordt er soms een beetje moe van. Bedoel, hoe moeilijk kan het zijn?