433 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op wave

Wij twijfelen nog! Jade, Saar (Sara), Amber, Mila/Milly en Lily zijn nog in ...
Mila 😍, persoonlijk vind ik het dan wel leuk dat het dan eindigt op een a. Rosa en Mila 😁

3 jaar geleden

Reactie op wave

Wij twijfelen nog! Jade, Saar (Sara), Amber, Mila/Milly en Lily zijn nog in ...
Milly!

3 jaar geleden

Hier ook heeeel veel moeite met kiezen! Ons eerste meisje heet Lily 🥰 zo verliefd op deze naam! Nu de keuze uit: Thea Cleo Martha Fleur Donna

3 jaar geleden

Reactie op Mimi1192

Hier ook heeeel veel moeite met kiezen! Ons eerste meisje heet Lily 🥰 zo v ...
Van dit rijtje vind ik Cleo heel erg leuk.

3 jaar geleden

Reactie op Mimi1192

Hier ook heeeel veel moeite met kiezen! Ons eerste meisje heet Lily 🥰 zo v ...
Thea en Martha vind ik wat ouderwets en niet zo passen bij het lieve en blije Lily, Fleur superleuk bij Lily; Cleo ook. Donna wat minder mijn smaak kaar klinkt wel leuk met Lily :) Succes met jullie keuze!

3 jaar geleden

Reactie op wave

Thea en Martha vind ik wat ouderwets en niet zo passen bij het lieve en bli ...
Ja het is echt moeilijk, persoonlijk gaat mijn voorkeur nog naar Fleur 🥰 Martha is de naam van mijn grootmoeder, daarmee dat ik daar zo over aan het denken was ... maar inderdaad wat ouderwets

3 jaar geleden

Reactie op wave

Wij twijfelen nog! Jade, Saar (Sara), Amber, Mila/Milly en Lily zijn nog in ...
Ik heet Amber en krijg hem nog dagelijks 😆

3 jaar geleden

Reactie op Fien-1991

Ons meisje gaat Lune heten🥰
Van ons ook! Super leuk, ken niemand die zo heet en was ook nog niet vaak gegeven aan meisjes 💗

3 jaar geleden

Reactie op Mimi1192

Ja het is echt moeilijk, persoonlijk gaat mijn voorkeur nog naar Fleur 🥰 M ...
En tweede/derde "doop" naam? Wij vernoenen ook naar opa's en oma's. Heb zelf ook de namen van mijn ona's en heb dat altijd heel leuk gevonden, een soort verbondenheid met de familiegeschiedenis :)

3 jaar geleden

Reactie op arsf18

Ik heet Amber en krijg hem nog dagelijks 😆
Oja? Jeetje hardnekkig dus :( En het is zo'n mooie naam! 😍

3 jaar geleden

Wij verwachten een dochter, en zei krijgt de naam Julia.

3 jaar geleden

Reactie op wave

Wij twijfelen nog! Jade, Saar (Sara), Amber, Mila/Milly en Lily zijn nog in ...
Oh, wij vinden Amber ook zo mooi, maar twijfelen om precies dezelfde reden 🙂

3 jaar geleden

Wij krijgen na 4 zoons een meisje en noemen haar Liv 💗

3 jaar geleden

Onze eerste dochter heet Sarah Milou en onze 2de dochter gaat Elize Fajen heten😍

3 jaar geleden

Reactie op Winterroosje

Oh, wij vinden Amber ook zo mooi, maar twijfelen om precies dezelfde reden ...
Lastig, we zijn er nog niet over uit. Dacht net aan de naam Lucie, dus ons lijstje wordt alleen maar langer 😂 Zie dat jouw dochter Mila heet; mooie naam 😍

3 jaar geleden

Reactie op wave

Lastig, we zijn er nog niet over uit. Dacht net aan de naam Lucie, dus ons ...
Dankje, Mila ben ik ook nog steeds heel blij mee, maar ja... daar moet nu nog een naam bij. Heel lastig. Dat ik in het onderwijs werk maakt het ook niet makkelijker 😆 Wees bij met een langer lijstje, ons lijstje blijft vooral heel kort (= leeg) momenteel, alsof niets goed genoeg is.

3 jaar geleden

Reactie op Winterroosje

Dankje, Mila ben ik ook nog steeds heel blij mee, maar ja... daar moet nu n ...
Als Amber voelt als 'de naam' gewoon doen toch?! :)

3 jaar geleden

Reactie op Winterroosje

Dankje, Mila ben ik ook nog steeds heel blij mee, maar ja... daar moet nu n ...
Dat had ik ook, werkend in de kinderopvang. Een naam mocht niet te vaak voor komen/ te gewoontjes zijn😂 Maar nu wel op 2 kunnen komen die wij nog nooit eerder gehoord hebben😅

3 jaar geleden

Romy gaan we onze dochter noemen 😃💗

3 jaar geleden

Ik en me vriend waren er heel snel uit we begonnen met lijstje namen die we zo leuk vonden die deelde we met elkaar op zijn lijstje stond de naam Juna en vond juna zo los al een prachtige naam en die ik nog nooit gehoord heb ik wilde heel graag een naam die ik zelf nog nooit gehoord had en een dubbele naam vond ik ook heel mooi voor een meisje bij lang nadenken was ik een beetje in onze lijstjes aan het kijken en andere namen er achter bij aan het plakken en toen kwam de naam Juna-mae en sinds dien is dat de naam van ons kleine krieltje