16 Reacties
2 jaar geleden
In de jgz app stond bij mij dat er niet echt een verschil is met gewone melk, alleen qua prijs
2 jaar geleden
Reactie op SandraJoanna
In de jgz app stond bij mij dat er niet echt een verschil is met gewone mel ...
https://www.voedingscentrum.nl/nl/nieuws/is-het-nodig-om-mijn-kind-speciale-peutermelk-te-geven.aspx
2 jaar geleden
Volgens mij is halfvolle melk altijd nog beter. Ik dacht dat er in opvolgmelk ook meer suikers in zitten. Dat je kindje blijft wennen aan iets wat zoet is. Mijn dochter is vorige week 1 geworden ze drinkt nog nutrilon nummer 1. Maar ik ga binnenkort over op gewone melk dit drinkt ze af en toe ook al wel. Je kan het mengen of inidergeval misschien eerst even warm aanbieden.
2 jaar geleden
Mijn dochter van 1 krijgt opvolgmelk 2 (daar zit iets meer ijzer in dan zuigelingen voeding) Ik vind het persoonlijk niet nodig om naar 3 of 4 te gaan. En verder krijgt ze overdag af en toe een beker volle koemelk. Dat gaat er ook goed in! Volgens mij ook een stuk goedkoper dan dreumesmelk 😉 Maar als je wel die melk doet dan zou ik gewoon eens een klein beetje geven. Kijken of je kindje t lekker vind👍🏻
2 jaar geleden
ik deed dat in Frankrijk, keihandig, gewoon t zelfde maar wel prijzig
ik heb t gewoon gegeven als altijd
2 jaar geleden
Wij zijn overgegaan op halfvolle melk, heb bij keuringsdienst van waarde een aflevering gezien over flesvoeding en die geven aan dat opvolgmelk gezoet wordt om kinderen er 'verslaafd' aan te houden dus wij zijn tot de halfvolle melk bij nr 3 gebleven. Vooral doen wat goed voelt, het is een tip die ik kreeg!
2 jaar geleden
Reactie op Jannekeeg
Wij zijn overgegaan op halfvolle melk, heb bij keuringsdienst van waarde ee ...
Ja, die aflevering heb ik ook gezien. Onze dochter drinkt nu ze één jaar is halfvolle melk.
2 jaar geleden
Merken jullie verschil tussen halfvolle koemelk en kunstvoeding mbt hoe het vult?
Mij lijkt kunstvoeding meer te vullen, klopt dat?
2 jaar geleden
Reactie op September2109
Merken jullie verschil tussen halfvolle koemelk en kunstvoeding mbt hoe het ...
Nee merk geen verschil.
2 jaar geleden
Reactie op September2109
Merken jullie verschil tussen halfvolle koemelk en kunstvoeding mbt hoe het ...
Ik merk geen verschil.
2 jaar geleden
Reactie op Biba-24
Mag ik vragen hoeveel flesjes?mijn vraagt nog veel flesjes,hoe doe ik dat d ...
300 ml per dag aan zuivel
2 jaar geleden
Reactie op Biba-24
Mag ik vragen hoeveel flesjes?mijn vraagt nog veel flesjes,hoe doe ik dat d ...
hier wordt koemelk geweigerd
prima dan blijf ik toch opvolgmelk 2 of babymelk 1 halen
hij drinkt nog zeker 3 flesjes, al gereduceerd naar 150 en dat is totaal meer dan 300 ml maarachja.. hij is net één.. dan duurt het maar wat langer tot hij aan de cb norm voldoet
verder minimaal zuivel, ga dan geen yoghurt geven