16 Reacties

8 maanden geleden

In de ochtend 150ml met brinta en savonds 210cc met rijstebloem door de fles. ( ze vind de avond fles nog zo lekker hihi)

8 maanden geleden

Enkel 's avonds 150ml Nutrilon

8 maanden geleden

Sinds een kleine maand geen kunstvoeding meer. Daarvoor alleen in de nacht of als hij ziekig was.

8 maanden geleden

Reactie op Debbyvrossum

In de ochtend 150ml met brinta en savonds 210cc met rijstebloem door de fle ...
Ik weet niet of je kunstvoeding bedoelt of halve volle melk, hier alleen half volle melk

8 maanden geleden

Hier ‘s ochtends en voor het slapen nog 150 ml halfvolle melk

8 maanden geleden

Geven jullie dit warm of gewoon koud uit een beker? Mijn dochter neemt wel een paar slokjes maar drinkt echt geen hele beker ineens op. Probeer het vooral aan te vullen met yoghurt of smoothies

8 maanden geleden

Qua halfvolle Melk drinkt mijn zoontje een beker bij het ontbijt en een beker bij de lunch en soms tussendoor nog een beker. Op opvang dagen drinkt hij alleen 's ochtends Melk en als tussendoortje eet hij Yoghurt. Ze krijgen daar een warme maaltijd tussen de middag.

8 maanden geleden

Het liefst drinkt mijn zoon de hele dag melk. Gewoon halfvolle koemelk uit een gewone beker. Flessen zijn we al héél lang geleden mee gestopt.

8 maanden geleden

Mijn dochtertje krijgt sochtends een beker halfvolle melk of brinta. Verder vraagt ze geregeld voor een smoothie of yoghurt oid. Kunstvoeding en flessen zijn we met bijna 12 maanden mee gestopt

8 maanden geleden

Reactie op Debbyvrossum

In de ochtend 150ml met brinta en savonds 210cc met rijstebloem door de fle ...
Hier krijgt ze ‘s avonds nog een fles warme melk. Ze heeft het zelfde als de jouwe met die avond fles 😆

8 maanden geleden

Hier wordt al geen melk meer gedronken sinds hij een maand of 14 is.. hij vindt het echt niet meer lekker. We geven daarvoor andere zuivelproducten, waaronder yoghurt.

8 maanden geleden

Reactie op AnoniemMT

Hier ‘s ochtends en voor het slapen nog 150 ml halfvolle melk
Hier ook, dochter vind het heerlijk.

8 maanden geleden

2x per dag. Soms leng ik het aan met water. Hij vind het geen probleem en ik ben blij dat hij voldoende vocht binnen krijgt.

8 maanden geleden

Hier savonds nog 1 fles van 150ml nutrilon. We vinden poedermelk wel handig voor de creche. Vanaf april gaat hij naar school (België) dan schakelen we waarschijnlijk over op gewone melk. Ik dacht dat men tot 3 jaar volle melk aanraden? Zullen we bij de onze wel doen, want die is zeer mager 😄.

8 maanden geleden

Hier meisje met koemelkallergie, in de ochtend een bekertje havergroeimelk van Alpro en als toetje yoghurt op basis van kokos of soja