12 Reacties

茅茅n jaar geleden

Gewoon geven hoor! Denk dat het meer gaat om een volle fles kunstvoeding, omdat daar meer calorie毛n in zitten. Dus dat zouden ze theoretisch niet meer nodig hebben om een nacht door te komen. Hoewel, mijn dochter heeft die fles kunstvoeding gehad tot een week voor haar 2e verjaardag en mijn zoon van 13 maanden krijgt ook nog steeds een fles kunstvoeding voor het slapen gaan. Hij heeft hem ook echt nog nodig.

茅茅n jaar geleden

Gewoon geven? Denk ook eerder dan ze kunstvoeding bedoelen. Hier krijgt ze overigens nog een fles per dag en die krijgt ze voor de nacht. Heeft ze gewoon nog nodig

茅茅n jaar geleden

Hier voor het slapen wat magere yoghurt en als de dat niet wilt wat halfvolle melk. Doen wat waar jij je goed bij voelt! Gek advies. Liever nog even iets in het buikje voor het slapen gaan.

茅茅n jaar geleden

Mijn kleine van 13md wil sinds 3 weken geen fles meer savonds, wel krijgt hij bij het eten een glas koude halfvolle melk en een bakje yoghurt/toetje. Alleen nog een warme fles na het wakker worden in de ochtend. Zolang hij het nog wilt zal ik het gewoon geven, met een volle buik slaap je het lekkerst鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

Lekker geven als ze het nog zo lekker vinden馃

茅茅n jaar geleden

Niet nodig en niet goed zijn twee verschillende dingen. In principe wanneer je kindje overdag goed eet en drinkt zal hij geen melk voor het slapen meer nodig hebben. Ook wordt het nog wel eens afgeraden ivm tanden poetsen (wanneer je de melk als laatste doet). Onze zoon krijgt nog 90cc voor het slapen gaan. Heeft hij het nodig? Nee. Vindt hij het fijn als avondritueel? Ja.

茅茅n jaar geleden

Ja hoor ik ook nog wel. Wel probeer ik steeds minder tegeven. Ik heb een keer echt stuk minder gegeven en toen werd mijn dochter echt nog wakker snachts. Dus ik geef het haar gewoon nog. Ze eet meer dan genoeg overdag maar blijkbaar heeft ze het toch nog nodig om goed en lang te slapen.Achja ze groeien ook nog..

茅茅n jaar geleden

Hier krijgt ze het ook nog hoor. Zonder is ze soms niet in slaap te krijgen of slaapt ze wel maar niet de nacht door, dan is het spelen in bed. We hebben een tijdje volgehouden om het niet meer te geven maar zijn daarachter gekomen. Wij letten er goed op dat ze overdag genoeg eet maar het maakt voor hier niet uit. Achja zit er toch nog iets baby鈥檚 aan ons lopende dametje馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op mommy_2019

Gewoon geven hoor! Denk dat het meer gaat om een volle fles kunstvoeding, o ...
Nee ze bedoelde echt gewone melk...

茅茅n jaar geleden

Reactie op babybe2021

Gewoon geven? Denk ook eerder dan ze kunstvoeding bedoelen. Hier krijgt ze ...
Nee ze bedoelde gewone melk...

茅茅n jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Niet nodig en niet goed zijn twee verschillende dingen. In principe wanneer ...
Ik geef de melk voor het tandenpoetsen.

茅茅n jaar geleden

Hier krijgt ie nog een flesje voor het slapen. Als ie slecht heeft gegeten overdag een volle, maar meestal eet hij goed en maken we een foplflesje van +/- 120cc met 2-3 schepjes.