8 Reacties

2 jaar geleden

Heeft mijn zoontje ook drie dagen gehad, bleken tandjes te zijn. Kan dat het misschien zijn?

2 jaar geleden

Klinkt alsof hij inderdaad niet lekker is. Kan tandjes kan ook oorpijn of keelpijn of iets zijn.

2 jaar geleden

Hij heeft al 9 tanden. Verder nog eens gekeken in zijn mondje maar zie nergens iets gebombeerd, rood of wit. Verder ook geen andere aanwijzingen op ziek zijn buiten een heel klein beetje snotjes..

2 jaar geleden

Hier ook, ze weigert de flessen maar water zuipt ze alsof t der leven is. Ze heeft koorts en wil zelfs haar boterhammen niet die ze normaal echt weg werkt als een hamster haha.slapen is drama hier en wil alleen nog maar spelen met ons. Wij gokken hier op de onderste tanden die uitgebreid gaan worden. Want der tandvlees begint weer n beetje op te zetten en ze heeft sinds 2 weken der eerste 2 tanden.😅 Maar t kan echt vanalles zijn

2 jaar geleden

Hier sinds maandag een melk weigeraar. Nu heeft de huisarts wat rode plekjes op z’n voetjes gespot en heerst hand voet mondziekte dus hebben het eerst daaraan gewijd. Maar aangezien dat niet erger wordt denk ik dat het niet wellicht gewoon met de warmte te maken heeft en duim ik dat we per volgende week van het probleem afzijn.

2 jaar geleden

Hier hetzelfde gehad, onze dochter was toe aan een volgende fase speen van de fles. En soms drinkt ze de melk liever uit een beker 😁

2 jaar geleden

Ik twijfel toch over een late sprong. Sinds gisterenavond ook krijsen als we de kamer uitgaan..

2 jaar geleden

Reactie op ldhondt

Ik twijfel toch over een late sprong. Sinds gisterenavond ook krijsen als w ...
Kan goed inderdaad. Een 'sprong' heeft te maken met de ontwikkeling en niet zo zeer de leeftijd. de reden waarom oei ik groei best achterhaald is, maar qua gemiddelde een goeie leidraad en enorm leuke uitleg en uitdagingstips