18 Reacties

één jaar geleden

Nee joh, vind leuk. Past bij elkaar. En na zijn geboorte ben je er vast snel aan gewend. Of gaat het om wat andere vinden? Lekker belangrijk...

één jaar geleden

Zou je de naam altijd in zijn geheel uitspreken of is Lewis dan meer de 2e naam? Als het één naam is vind ik het persoonlijk een lastige, als ik het hardop uitspreek struikel ik er nogal over. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. Als het voor jullie DE naam is moet je het lekker doen!

één jaar geleden

Reactie op Anouksurf

Nee joh, vind leuk. Past bij elkaar. En na zijn geboorte ben je er vast sne ...
Het is inderdaad ook een beetje om wat anderen er om vinden daar ga ik niet om liegen. Zou niet willen dat hij hier later ‘moeilijkheden’ of ‘problemen’ mee zou krijgen als je begrijpt wat ik bedoel ☺️

één jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Zou je de naam altijd in zijn geheel uitspreken of is Lewis dan meer de 2e ...
Dat is ook iets waar we zo niet aan uit zijn Ons dochtertje Lou-Rose noemen we altijd bij haar volledige naam en in het begin hadden er enkele ook moeilijk mee maar was wel snel weg Al denk ik dat het in zijn geval sneller zal afgekort worden naar Lio alleen

één jaar geleden

Reactie op lisaadm99

Het is inderdaad ook een beetje om wat anderen er om vinden daar ga ik niet ...
Zo een gekke naam is het toch niet.. Ik sta voor de klas:) dit is echt goed te handelen.

één jaar geleden

Lio-Davis schoot gelijk in mijn hoofd.

één jaar geleden

Gaaf!! Beide beginnend met een L is wel mooi!

één jaar geleden

Klinkt als een artiestennaam ✌🏼 als hij muzikaal talent heeft komt het helemaal goed!

één jaar geleden

Het staat leuk op papier, maar als ik het (snel) probeer uit te spreken breek ik wel een beetje m'n tong erop 😅. Bekt niet zo lekker, zeggen we hier dan 🙈. Maar ja, dat is mijn mening! Je moet gewoon doen wat bij jullie zelf past!

één jaar geleden

Leuke naam op papier, maar in het echt misschien toch iets te speciaal. En is het wel handig om beide kinderen een naam te geven met dezelfde voorletter? Dan heten ze allebei L. Jansen en als er post voor ze komt is het onhandig (beetje praktisch gedacht dit hoor)

één jaar geleden

Wil je hem op dagelijlse basis Lio-Lewis noemen of Lio? Zou zelf Lou en Lio teveel op elkaar vinden lijken, maar de naam op zich toch niet te raar?

één jaar geleden

Reactie op Irisje123

Gaaf!! Beide beginnend met een L is wel mooi!
Ja dat is inderdaad ook wel een puntje waarom ik de naam ook zo passend vind bij haar. Beide beginnend letter L en wat dezelfde Engelse stijl ☺️

één jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Klinkt als een artiestennaam ✌🏼 als hij muzikaal talent heeft komt het hel ...
Haha nog niet aan gedacht! 🙈

één jaar geleden

Reactie op JT20

Het staat leuk op papier, maar als ik het (snel) probeer uit te spreken bre ...
Dat is inderdaad de struikelblok daarom probeer ik zijn naam nu al veel uit te spreken dat ik het meer gewoon word Al denk ik wel dat we bij hem sneller Lio zullen zeggen ☺️

één jaar geleden

Reactie op Loulou4

Leuke naam op papier, maar in het echt misschien toch iets te speciaal. En ...
Tgoh dat is niet echt iets waar ik een minpunt in zie, er zijn zoveel gezinnen waarvan meerdere personen dezelfde beginletter hebben Ik zelf heet Lisa Marie en mijn dochter Lou-Rose dus is ook beide met de L (Was er nu wel niet om gedaan) maar dat vind ik opzich niet zo erg ☺️

één jaar geleden

Reactie op wave

Wil je hem op dagelijlse basis Lio-Lewis noemen of Lio? Zou zelf Lou en Lio ...
Ik denk dat we bij hem sneller Lio zullen noemen maar onze dochter noemen we altijd voluit Lou-Rose gaan nooit haar naam afkorten

één jaar geleden

Reactie op lisaadm99

Ik denk dat we bij hem sneller Lio zullen noemen maar onze dochter noemen w ...
Maar als je hem waarschijnlijk alleen Lio gaat noemen zou ik het streepje weglaten en Lewis als 2e naam doen.

één jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Maar als je hem waarschijnlijk alleen Lio gaat noemen zou ik het streepje w ...
Ooh dat is eigenlijk ook nog een goed idee!! Wauw dat ik daar niet zelf ben opgekomen 😂