20 Reacties

2 jaar geleden

Dit zou voor mij al te ver gaan

2 jaar geleden

Wegwezen :)

2 jaar geleden

En dit is geen micro cheating. Het feit dat hij het buiten de deur zoekt, zegt al genoeg. 🚩🚩🚩🚩

2 jaar geleden

In mijn ogen is dit geen micro cheating. Ik zou lekker voor jezelf en je kindje kiezen, zeker als je hem er eerder ook al eens op betrapt hebt. Hij zal jou een schuldgevoel aan proberen te praten, maar trap daar niet in. Dat is een teken dat hij weet dat hij fout zit, spijt heeft dat hij is betrapt, maar niet dat hij het heeft gedaan. Dit verdien jij niet! Ik heb in het verleden ook zo'n relatie gehad en achteraf zie je zelf pas hoe en wat. Vanaf de zijlijn kunnen wij heel makkelijk praten, maar geef jezelf en je kindje een betrouwbaar thuis. Jij hebt al argwaan, vertrouwen is weg, vertrouwen terugwinnen kost heel veel tijd en eigenlijk komt het nooit meer helemaal terug

2 jaar geleden

Niet aanvliegen, maar wegvliegen.

2 jaar geleden

Daaraan wil ik toevoegen dat ik dit laatst ook heb meegemaakt. Hier zijn we beide hard mee bezig en hij werkt er enorm hard aan en heeft r ongelofelijk veel spijt van. Maar een tweede keer. Een fout maken kan, mensen kunnen wel degelijk veranderen etcetera maar een tweede keer? En het ook naar jou draaien. No way. Het feit dat hij zegt dat jij niet in zijn telefoon moet kijken en dat hij totaal geen verantwoordelijkheid neemt. Na ah. Je verdient dan sowieso al veel beter.

2 jaar geleden

Allereerst wat ontzettend vervelend dat je in deze situatie zit, vooral met een kleine! Ik zou het zeker wel aankaarten als ik jou was. En mocht hij het erop gooien dat je niet in zijn telefoon mag kijken, dan zou ik op dat punt niet ingaan, maar het verhaal weer draaien WAT je hebt gevonden in zijn telefoon. Ik weet natuurlijk niet hoelang jullie met elkaar gaan en wat voor relatie jullie hebben, maar dit zou wel een serieuze gesprek zijn met hoe verder? (Als je dat nog zou willen) ik snap dat weggaan niet 123 gedaan is met een kind(eren). Ik zou denk ik allereerst willen weten waarom hij het buiten de deur zoekt? Heel erg veel succes met het gesprek! Vervelend dat je dit nu moet meemaken Pff..

2 jaar geleden

ik zou vragen of ik eens in zn telefoon mag kijken omdat je een onpluis gevoel hebt.. maar goed misschien is het al een gepasseerd station.. en kun je maar beter zeggen ik had een onpluis gevoel, ik heb daarom in je telefoon gegluurd.. het gevoel bleek terecht wat gaan we nu doen? ik vind het heel rot voor je!

2 jaar geleden

en voor de reality check mijn vriend en ik kunnen in elkaars telefoon.. dat doen we nooit want dat is gewoon irritant.. maar het kan wel. We zoeken wel eens wat op op de telefoon van de ander of ik kijk foto's of maak een playlist. Onder t motto 'ik heb niks te verbergen' en dat vind ik ook wel normaal!

2 jaar geleden

Wat ontzettend naar dat je dit meemaakt… Voor iedereen is zo’n situatie klote maar al helemaal voor een nieuwe moeder! Ik zou vragen waarom hij het doet, is het spanning/afleiding opzoeken maar niks mee doen dan is het heel kut maar ik zou daar mee kunnen leven mits het niet vaker gebeurd! Maar is het echt om actie te ondernemen dan ben ik er direct klaar mee! Spanning zoeken zou ik nog begrijpen, weet niet hoe jullie seksleven eruit ziet maar hier is het nog steeds vaak ver te zoeken 😅. Maar praat vooral eerst voordat je stappen onderneemt. Wellicht komt het goed door in therapie te gaan oid. Maar als je onderbuik gevoel zegt: weg gaan! Luister daar dan naar want vaak weet je het stiekem al, maar is het moeilijk om ernaar te luisteren… Sterkte!

2 jaar geleden

Wat naar... Niet oke hoor. Ik zou gewoon zeggen waar het op staat. En als hij begint over het feit dat je in zijn telefoon hebt gekeken is dat meer dan terecht blijkt, want hij is degene die iets doet wat echt niet oke is.

2 jaar geleden

Wat ontzettend rot en verdrietig voor je! Snap dat het een lastige situatie is. Zeker nu jullie een kindje hebben. Het voor je houden lijkt me geen goed idee, je kan denk ik het best eerlijk zijn als hij vraagt waarom je in zijn telefoon hebt gekeken. Dat was omdat je het niet vertrouwde, een logisch gevolg van zijn eerdere actie. Zelf verdiend dus, vind ik. Het feit dat het een 2e keer gebeurt, meermaals contact is gewrest, en verzoekt tot het komen naar die tent. Geeft allemaal aan dat hij er actief en doelbewust mee bezig is. Ga bij jezelf na of dit ooit echt kan of zal veranderen en of je dit hem wel kan vergeven. Wat zou je doen als je nog geen kindje had? Volg die beslissing. Wat zou je je kind adviseren als hij of zij in deze situatie zou zijn als hij/zij wat ouder is? Heel veel sterkte ermee..

2 jaar geleden

Reactie op Romy van Dijk

Daaraan wil ik toevoegen dat ik dit laatst ook heb meegemaakt. Hier zijn we ...
Hier ben ik het zó mee eens!!

2 jaar geleden

Naar mijn mening is aanspreken nutteloos.. hij weet heel goed wat hij doet en zal alleen spijt hebben dat jij het hebt ontdekt. Ik had zo’n ex 😩 Het lastige is dat je een kindje samen hebt. Dus of je accepteert dat hij blijkbaar meer spanning nodig heeft, of je accepteert het niet. Ik zou ver weg blijven van de discussie over het wel of niet in de telefoon kijken. Dit soort dingen doe je niet binnen je relatie en als je man of vriend dat wel doet speelt hij met vuur. Ook aan jouw kant is er iets wat niet goed zit en waarschijnlijk al door eerder gedoe kapot is gemaakt.. ik denk dat het heel moeilijk is dit te repareren. Echt je grenzen aangeven!! Veel succes 😘

2 jaar geleden

Hij wast zijn handen in onschuld en zegt dat het niks voorstelt. Het gebeurde in een opwelling. Hij dacht er niet bij na. De beste meid kent hij van 10 jaar geleden, via tinder, maar nooit in het echt gezien. Hij vindt het allemaal niet gek, de opmerking “sexy” waarop zij een hartje terugstuurt vindt hij niet gek. De andere reacties en het gesprek steeds aangaan over allerlei koetjes en kalfjes met een vrouw die zich heel schaats kleed en uitdagend op alle foto’s staat, met een stringbikini volop in beeld etc. Een vrouw die hij dus niet kent, hij vind dat normaal.

2 jaar geleden

Hij wast zijn handen in onschuld en zegt dat het niks voorstelt. Het gebeur ...
Maar jij vind dat het wel wat voorstelt. Wat betekent dat er rekening met elkaar gehouden mag worden. Als hij dat niet kan of zijn perspectief niet kan aanpassen dan kiest hij er bewust voor jou verder of nogmaals te kwetsen met de kennis dat jij het niet leuk vind. Ik zou zeggen kies voor jezelf en je kindje….

2 jaar geleden

Hij wast zijn handen in onschuld en zegt dat het niks voorstelt. Het gebeur ...
Uuh, catfish?😅 Dat soort vrouwen doen het enkel voor de aandacht. Ik heb ook je topic gelezen over dat er dingen in je relatie zijn waar je onzeker over bent. Ik denk dat jullie er voor moeten gaan zitten en kijken naar wat jullie wel hebben of samen naar toe werken. Beter dat je weet waar je aan toe bent, dan deze onzekerheid.

2 jaar geleden

Wat naar... probeer echt eerlijk te zijn naar jezelf. Wat voel je; gaat dit werken, verdiend hij jou? Je bent sterker dan je denkt! Dikke knuffel 🥰

2 jaar geleden

Ik vind dit al vreemdgegaan. En het klinkt alsof je hem 1 stap voor werkelijk zoenen of meer hebt betrapt. Feit dat je verwacht dat hij het gesprek gaat draaien betekent dat hij je manipuleert. :(

2 jaar geleden

Volgens mij kun je de "micro" wel weglaten. Luister naar je buikgevoel. Heel veel sterkte ermee. 💖 Het is niet oké.