Hallo ik ben vanmiddag bij de dokter geweest met mijn zoontje van 7 maanden omdat hij sinds vannacht hoge koorts had ineens. Nu blijkt hij een midden oorontsteking te hebben en was z’n keel ook opgezwollen en dik.
Iemand ervaring mee hoelang dit kan duren, vindt het zo zielig voor m
Hoi! Hier ook het geval, beide oren zelfs ontstoken. heb besloten geen antibiotica te geven maar hij heeft er flink last van. heiliger, hoge koorts en niet willen slapen. ik hoop dat het zo snel mogelijk voorbij gaat
Wij hebben het vorige week gehad, een dubbele oorontsteking met hoge koorts. Ons dametje knapte naar 4 dagen op! Bedje een beetje schuin tegen de druk en neusspray. En gewoon zetpil tegen de pijn natuurlijk!
Heeft hier 4 dagen geduurd. Toen kreeg hij een loopoor en kwam de ontsteking naar buiten. Baby binnen een dag weer opgeknapt. Hier met paracetamol uitgezeten. Had wel het geluk dat hij zijn flessen bleef drinken en wilde slapen.
Onze dochter heeft dit regelmatig. Ze is nu 3 jaar en heeft dit voor het eerst gehad toen ze 3 maanden oud was. Meestal duurt de heftige pijn en koorts ongeveer 2 dagen bij haar. Daarna gaat langzaam beter en na zo'n 5-7 dagen is het wel over.